Chiptuning a válcová zkušebna

Chiptuning

Naše firma již od roku 1996 provádí chiptuningové úpravy osobních vozů, dodávek, kamionů (LKW), zemědělských strojů a motorek. Nabízíme komplexní služby kolem úpravy řídících jednotek, provozujeme vlastní válcovou zkušebnu výkonu a také stanici měření emisí pro Vaši jistotu při nových podmínkách na STK a SME, splňující striktní podmínky platné od 1. 6. 2016.

Naše úpravy splňují veškeré limity. Naše firma je držitelem certifikátu kvality ISO 9001:2016.

Pro naši práci používáme ty nejkvalitnější přístroje, které jsou v daném oboru špičkou což jen podtrhuje naši 28letou zkušenost.

Chcete vědět, jaký výkon bude mít váš vůz po úpravě? Podívejte se na parametry úprav.
Informace ohledně cen chiptuningu naleznete zde.
Vybrané výsledky našich úpravy k prohlédnutí zde.

Válcová zkušebna výkonu

Nebo chcete-li tzv. „brzda výkonu“.

V roce 2015 jsme spustili provoz 1. statické válcové zkušebny v širokém okolí pro 2 poháněné nápravy (tedy 2×4, 4×4 a 4×4 haldex). V listopadu 2016 jsme dokončili úpravu naší válcové zkušebny na 4×4 a od 1. prosince 2016 jsme spustili měření tzv. ostrých 4×4.

Více informací najdete na stránce válcová zkušebna výkonu

Diagnostika vozů

V současné době jsou automobily vybavovány tzv. elektronickými řídícími jednotkami, které mají na starosti kromě řízení motoru také celou řadu dalších důležitých funkcí. Díky tomu, se dá z vozů vyčítat velké množství provozních informací a snadněji tak identifikovat případnou závadu na systému.

Více informací o nabízených službách kolem diagnostiky naleznete v sekci diagnostika vozů

Diagnostika software automobilu

Koupili jste si vůz a chcete prověřit jestli je v SW vše v pořádku? Nebo má být údajně nachipovaný a chcete vědět informace o této úpravě? Je kvalitní nebo amatérská, zničí vám motor, turbo a nebo je vše v naprostém pořádku a můžete si užívat plnými doušky navýšeného výkonu? Máte podezření, že vám některá firma vůz nachipovala nekvalitně? Máte s úpravou problémy, nebo máte pocit, že vám vůz daná firma vůbec nenachipovala, ač za práci zinkasovala peníze? Všechny tyto otázky vám dokážeme během několika málo desítek minut diagnostiky objasnit.

V poslední době se objevuje čím dál tím více vozů, které přijedou a zjistíme, že mají přímo v softwaru zamaskovanou spoustu chyb, čímž pravděpodobně prodávající levně vyřešil nutnou opravu vozu před prodejem. Ano i toto se běžně a velice často děje. Hlavně se to týká funkcí EGR ventilů a DPF filtrů. Je to pak velice nemilé cenové překvapení, jelikož takový vůz nemá šanci projíst současnou STK a emisemi. Ale i s takovouto situací umíme pomoci.

To vše a mnohem více Vám nabízíme za 1500,- Kč. Dozvíte se vše o software, se kterým jezdí váš vůz. Pakliže se poté rozhodnete pro naši úpravu (která je levnější v případě, že již Váš vůz byl nějak nachipovaný), tak za tento diagnostický úkon neplatíte vůbec nic!

Měření emisí

Díky novele zákona o pozemních komunikacích platí od 1. 1. 2016 striktní podmínky pro měření emisí. Je tedy potřeba mít vůz opravdu v pořádku jak ve smyslu spalovacího procesu, tak aby prošel bez “ztráty kytičky” i přes zkušebnu emisí SME i na STK.

Jak projít na STK zjistíte na stránce měření emisí

Řešení problematiky filtru pevných částic

Nabízíme komplexní řešení v oblasti problematiky kolem tzv. filtrů pevných částic. Díky nesprávné funkci tohoto filtru dochází postupem času k zásadnímu opotřebení některých součástí týkajících se chodu motoru a tudíž k nutným nemalým investicím. Doporučujeme proto prvotní signalizace nesprávné funkce DPF (FAP) řešit neprodleně.

Nabízíme:
Odstranění (jen pro sportovní a servisní účely)
– na vlastní žádost umíme filtr ze systému komplexně odstranit vč. nutných diagnostických úkonů
Diagnostika DPF, nucené regenerace, prověření
– nenechávejte problémy spojené s DPF na poslední chvíli, stojí to pak moc peněz…

Upozornění: Automobil, který má dle legislativních předpisů instalovaný filtr pevných částic je bez tohoto filtru nezpůsobilý provozu!
Tuto službu provádíme pouze na vlastní žádost zákazníka. Rádi Vám vypracujeme cenovou nabídku na základě znalosti typu vašeho vozu, typu motoru, kódu motoru a roku výroby,

Odstranění / řešení problému „teplého startu“

Mnoho koncernových motorů má tzv. problém teplého startu. Zkrátka když chcete nastartovat již zahřátý motor, tak to jde velice těžce.
Buď se to podaří na několikátý pokus, nebo musíte dlouho točit startér. I s tímto problémem Vám dokážeme pomoci softwarovým zásahem.

Softwarové odstranění/utlumení EGR ventilů

Tuto službu nabízíme hlavně pro sportovní a servisní účely na přání zákazníka. Pakliže si někdo zaslepí EGR ventil, většina vozů díky pokročilé elektronice toto identifikuje a hlásí problém pomocí kontrolky poruchy motoru a podobně. Pak je potřeba zásah do řídícího software motoru, kde se tento problém vyřeší.

Immo off – vypnutí originálního imobilizéru

Pakliže vás přestane u starších vozů poslouchat originální imobilizér, tak většinou máte zaděláno na pořádný průšvih nebo tučnou finanční újmu. Vůz vás může nechat “viset” tam a tehdy, když to zrovna vůbec nepotřebujete… Navíc u leckterých vozů je velice nákladné tento problém vyřešit. V servise pak nezbývá nic jiného než vyměnit všechny potřebné jednotky za nové, a to je velice nákladné, někdy i pro daný vůz již nerentabilní.
Pak je tu možné řešení v podobě vypnutí původní funkce imobilizéru a tím se daný problém může vyřešit daleko levněji. Nelze to ale řešit u všech typů vozů. Rádi Vám sdělíme možnost právě pro váš vůz.

Opravy řídících jednotek

Provádíme opravy řídících jednotek automobilu. V případě potřeby umíme sehnat a nakódovat jiné jednotky namísto vaší původní, čímž ušetříte velké peníze za nutnost kupovat novou jednotku u autorizovaného servisu za „draho“. Vaší původní jednotku ale musíte mít k dispozici.

Scroll to Top