Reference chiptuningu

  • Naše firma je na trhu 28. rokem s kamennou prodejnou, servisem a se zkušenostmi kolem chipování vozů. Máme již tisíce a tisíce spokojených zákazníků. V roce 2022 jsme překročili úctyhodnou hranici 16 000 upravených vozů!

  • Pro ten nejlepší software na míru upravený každému vozu spolupracujeme s centrálou v Rakousku, která je součástí nejzásadnějšího tuningového „trojúhelníku“ Německo-Rakousko-Itálie, jež je nejvyšším stupněm vývoje chiptuningu pro celou Evropu a dodavateli těch nejkvalitnější chiptunigových přístrojů, nutných pro kvalitní a bezpečné provádění úprav. Zde je software vytvořen dle největších zkušeností a s přihlédnutím na zadání a potřeby zákazníka (samozřejmě dle možností motoru).

  • V prvotní fázi jsou všechny nové vozy a úpravy na nich testovány na plně vybavené válcové zkušebně MAHA 3000 v ceně cca 100.000 EUR právě z Rakouska. Tento typ je jeden z mála, který je opravdu schopen změřit reálné výkonové křivky a křivky kroutícího momentu v závislosti na otáčkách a to i při náhonech 4×4. Na základě těchto hodnot je již možné opravdu provádět výzkum a vývoj kvalitního tuningového softwaru. Veškeré úpravy samozřejmě můžeme měřit na válcové zkušebně přímo u nás v provozovně. Další samozřejmostí je to nejlepší softwarové vybavení.

Pár slov k zamyšlení

Někdy se nám stane, že se nás zákazníci ptají, jak je možné, že máme samé pozitivní reference. Rád bych k tomuto tématu pár věcí osvětlil.

Na web dáváme všechny dokončené úpravy, kde od zákazníka dostaneme mailovou reakci, kde se již nepředpokládá další vývoj u daného vozu. (např. nějaké doladění, nebo následné měření na válcové zkušebně  díky předchozí  zjištěné závadě na vozidle a podobně). Ono co si budeme povídat, jindy by ani takový mail nepřišel 

Spoustu zákazníků je spokojených, ale přesto nenapíšou…je to pochopitelné…je rychlá doba a kdo by psal že je spokojený u služby, kterou si objednal, dostal ji a je samozřejmostí, že je vše tak, jak má být. Máme takovou teorii, že nejvíce píšou ti zákazníci, kteří vědí (a mají zkušenosti), že seriózní chování, přátelský přístup k zákazníkovi a profesionálně odvedená služba  není v ČR vždy úplnou samozřejmostí.

A jak je to tedy s negativními reakcemi? Schováváme je? Nebo je neřešíme? …. ne… věřte, že možnosti udělení negativní reakce a reference v době internetu jsou prakticky neomezené. Negativní reference prostě nechodí … a víte proč? Jak jsem již psal, reference je popsání uzavřeného stavu úpravy… Pakliže přijde mailová (nebo většinou telefonická) reakce, že něco není tak, jak má být, tak to jednoduše řešíme… nenecháme to napospas osudu a děj se vůle boží se slovy “to není náš problém” – i když to tak nakonec může klidně být. Jednoduše, když je co, tak vše prověříme, zjistíme případnou závadu na vozidle nebo nedej bože chybičku v SW a vše se zákazníkem dovedeme do zdárného konce tak, aby byl zákazník spokojený. My jsme v tu chvíli také spokojení… a jaká pak tedy potom může přijít reference? Ano, může se tam psát o problémech, které v průběhu nastaly, ale ve finále přichází spokojená reakce umocněná příjemným užitným stavem po úpravě a veselými kilometry. Musíme si přiznat, že nic nemůže být 100% ideální, nejsou to auta jezdící na českých silnicích a ani to nemůže být lidská práce. Každý může udělat nějakou chybu. Je důležité jim předcházet a když přijdou, tak je  ŘEŠIT a nestrkat hlavu do písku.

A u nás se i případné komplikace jednoduše ŘEŠÍ  – tak proč potom negativní reference 

Dokážu si představit, že někdy někdo může mít dojem, že úprava může být rychlejší, pomalejší, růžová, nebo šedivá… I každé poctivé řešení potřebuje svůj čas. Stane se, že není někdy čas zvedat okamžitě všechny telefony (kvůli nutné kvalitní práci na úpravě vozu) a nebo že někdy musí příchozí zákazník na prodejnu chvíli počkat, než na něj dojde řada (např. kvůli vyřizování telefonátů jednoho z Vás a vytížených ostatních kolegů jinými zákazníky) a jak se říká: Nemůže být člověk ten, který se zavděčí lidem všem, ale u nás ve firmě děláme všechno proto, aby jste s námi byli spokojení!

Mrzí nás, že se občas někde na internetu dočteme (zaplať bůh jen velmi zřídka) něco, co není pravda a bohužel s tím nic nelze udělat, není jak se bránit.

  1. Jednou jsme údajně nachipovali vůz, který se pak jeho známému rozlít cestou do Prahy hned vzápětí, samozřejmě jsme to prý vůbec neřešili a známému zbyly jen oči pro pláč. V reálu tam byl napsaný typ vozu, který ani nelze nachipovat…
  2. Jindy jsme se setkali s příhodou, kdy jsme prý nasibovali zvýšení výkonu z 190 HP na 300HP! Což jsme údajně dokonce doložili grafem z válcové zkušebny (ten bychom tedy fakt chtěli vidět). Autor pak prý zjistil, že na software nebylo ani sáhnuto a navíc auto po našem zásahu nejelo a rapidně se mu zvedla spotřeba. Ale jak je to možné, když jsme podle autora software ani neupravili?? Nevíme…

     

Jakou máme šanci se proti takové informaci bránit? … odpovězte si sami. Nejlépe dejte na vlastní referenci vašich známých a nebo to s námi jednoduše přijďte zkusit. Jsme tu pro Vás již téměř 30 let – a myslím, že kdybychom to dělali špatně, tak už jste nás tu dávno ukamenovali 🙂

Pro řešení komplikací máme kvalitní diagnostiky, válcovou zkušebnu, emisní zkušebnu, 28 let zkušeností a spoustu trpělivosti. Těšíme se právě na vaši návštěvu nebo na váš telefonát!

Michal Roud – jednatel společnosti a specialista na chiptuning

Reakce zákazníků

Podívejte se na emailové hodnocení našich zákazníků na služby spojené s chiptunungem

Dobrý den, nechal jsem si chvilku na zkoušku, je to skvělé, auto úplně „ožilo“. Rozjezdy jsou krásně plynulé a akčnější. Jízda je teď o dost zábavnější. Moc děkuji za vaší práci.

S pozdravem

BMW E46 328i

Pešek

Dobrý den,

jen zpětná vazba – v autě vše ok, zvýšení výkonu příjemná změna 🙂 … při stejných otáčkách vyšší rychlost (dálnice).

Dokonce i průměrná spotřeba zůstala stejná – a to jsem to domů moc nešetřil, respektive v rámci možností, hodně pršelo …

Přijde mi, že i rozjezdy jsou plynulejší – dříve to bylo při rozjezdu takové uskákané – nevím, zda je to jen můj pocit, nebo řešíte při úpravě i řídící jednotku automatické převodovky?

Každopádně děkuji a určitě přidám do té hromady pozitivních hodnocení i svojí 😉

Mějte se.

Renault Espace 1.8 TCE

Janus

Dobrý den pane Roud,

tímto bych chtěl poděkovat Vám a vašemu teamu za příkladný přístup a vyjádřit svou naprostou spokojenost s vašimi službami. Navštívil jsem vaší provozovnu již s několika automobily a využil jsem téměř všech služeb, které nabízíte (počínaje kompletním vyčištěním klimatizace až po zápis do TP po provedném chip tuningu). Všechno funguje naprosto perfektně. Určitě jsem u vás nebyl naposledy a všem motoristúm využití vašich služeb doporučuji.

S pozdravem

BMW Z4 2.5i
Audi A6 3.0 TDI

Čenščák

Dobrý den

Již delší dobu jsem zvažoval možnost zvýšení výkonu mého vozu.Rozhodl jsem se pro vaší společnost a můžu konstatovat,že mé rozhodnutí bylo správné.Vše mi bylo odborně vysvětleno a po chvíli jsem odjížděl zdarma zapůjčeným vozem domů.Druhý den jsem si vyzvedl svůj vůz a od té doby se mi z auta nechce vystupovat.Akcelerace úžasná a spotřeba taková,že náklady na úpravu jsou do roka zpátky.Děkuji za profesionální přístup a přeji mnoho úspěchů.

Nissan Pulsar 1.5 DCI

Bielik

Dobrý den,

V lednu jsem u Vás byl na chiptuningu a musím Vám poděkovat za velmi vstřícný přístup a veškeré vysvětlení ohledně úpravy.

Před úpravou byl výkon 81 kw a kroutící moment 250 Nm, po úpravě 122,5 kw a 380 Nm, což je velmi velký rozdíl a na jízdních vlastnostech se to výrazně projevilo. Chod motoru je tišší a plynulejší, průměrná spotřeba klesla cca o 0,5 l a předjíždění je nyní o dost jednodušší. Zdá se mi, že auto lépe spaluje, protože filtr pevných částic se nevypaluje tak často jako dříve.

Od provedení chiptuningu už mám najeto cca 6000 km zatím bez problémů. Rozhodně této investice nelituji a každému bych jí jen doporučil.

Škoda Octavia 2.0 TDI

Vítek

Dobry den.

Tak prvni dojmy super. Mnohem lepsi reakce na plyn, lepsi nastup turba a akcelerace na petku a sestku? Nemam slov. Cisla jsou cisla, ale pocit je pocit. Jede to proste mnohem lepe.

Dekuju a preju pekny den

Smart ForTwo 0,6T

Buršíček

Tato firma je ve všech ohledech naprosto VYNIKAJÍCÍ!!!!

Pan Roud je odborník na svém místě, mohu všem vřele doporučit, využít jejich služby.

Mercedes CLS 350 CDI

Kavěna

Dobrý večer, tak teď s yeti je úplně jiná jízda. Jsem rád že jsem to nechal udělat.

S pozdravem

Škoda Yeti 2.0 TDI

Vojtíšek

Dnes proveden re-chiptuning a jsem velice spokojen a překvapen jak se jízdní vlastnosti zlepšily. Jako,kdyby to bylo úplně jiné auto. Mockrát děkuji za odvedenou práci a profesionální přístup. Určitě Vás budu doporučovat.

Land Rover Discovery II 2.5 Td5

Kozák

Dobrý den. Chtěl jsem ještě jednou poděkovat za vstřícný přístup, podrobné vysvětlení a hlavně kvalitně odvedenou práci na mém autě. Jízda je nesrovnatelná a zároveň při nižší spotřebě nafty, si svezení úžasně užívám.

S pozdravem

VW Golf Variant 1.6 TDI

Kislinger

Dobrý den, děkuji za úpravu medvídka. Zátah od spodních otáček je neskutečný, dále je motor tišší a o 0,5-1L se snížila spotřeba.

Ještě jednou děkuji, S pozdravem

Mercedes E270 2.7 CDI

Češka

Dobrý den, pane Roude,

minulou středu jste upravoval software na MB 350 CDI. Auto jede moc pěkně – svižnější, tišší, spotřeba stejná či mírně nižší. Za mě spokojenost. Děkuji

Mercedes E350 3.0 CDI

Šmíd

Dobrý den,

dne 26. listopadu 2021 jsem navštívil vaši Firmu M+H s Octavií 1 1.8 turbo 110 kW.

Delší dobu jsem měl s autem problém – auto špatně táhlo a v žádném servisu nebyli schopni odhalit, proč tomu tak je. Pan Roud otestoval moje auto na válcové zkušebně a diagnostice a zjistil, že je problém s vačkovou hřídelí a správně určil, že je o zub přeskočený řetěz, což způsobovalo nesprávné načasování ventilů..

Doporučil mi skvělého opraváře, který mi po domluvě auto opravil k mé naprosté spokojenosti.

Tímto vám moc děkuji a určitě firmu M+H rád doporučím každému.

Ať se vám daří!

Škoda Octavia 1.8 T 110 kW

Zoul

Dobrý den Chtěl jsem vám poděkovat za načipování svého Seatu Leona jezdí skvělé a rád bych Vám popřál krásné vánoční svátky a v Novém roce hodně spokojených zákazníků jako jsem já děkuji

Seat Leon 1.5 TSI 96kw 2019

Žák

Nechal jsem si upravit výkon motoru na BMW X5 173 kW r.v.2009. Oceňuji přístup technika pana Rouda, co slíbil splnil, ví o čem je řeč a výsledek je výborný. Auto má teď výkon navíc – a co jsem ani nečekal – motor se ztišil v rozsahu 1500-2000 otáček zásadním způsobem. Hlavně při rozjezdu. Motor je oproti předchozímu stavu také extra pružný. Děkuji za přístup a s lehkým srdcem 🙂 firmu doporučuji.

BMW X5 E70 3.0D, 2009

Sinkule

Dobrý den pane Roud.

Dnešní cesta od vás do Klatov velký rozdíl po vašem chipu! Jsem nadmíru spokojen a budu vaší firmu doporučovat dál, i jak mě byla doporučena! Ještě jednou díky za velmi profesionální přístup!

S pozdravem

Dacia Duster 1.6 SCE

Mayah

Dobrý den pane Roud,

v pátek 21.5.2021 jste prováděl úpravu na mém voze Škoda Yeti 2.0tdi. Musím říct, že takovou změnu jsem opravdu nečekal. Cesta domů (500km) byla o něčem jiném, než cesta k Vám :-). 

Jak už jednou napsal jeden Váš zákazník. Skončilo mé umíraní na dálnici. Zařadit se do levého pruhu na 6. rychlostní stupeň bylo před úpravou skoro nemožné. Za to teď? Sešlápnu a jedu :-). Nikdy bych neveřil, že i takový typ vozu, může jet tak pěkně. 

Momentálně mám najeto skoro 2000km od úpravy, takže na velké závěry je opravdu ještě brzo, ale věřím, že opravdu víte, co děláte a vše bude i nadále v naprostém pořádku. 

Myslím si, že cesta k Vám se vyplatila. Jenom škoda mizerných dálnic, uzavírek a oprav. Jinak by cesta k vám byla o hodně příjemnější. Ale za to firma M+H nemůže.

Určitě Vám napíšu, až najedu více km. 

S přátelským pozdravem

Škoda Yeti 4×4 2.0 TDI 81 kW

Macura

Dobry den,

s Vasi praci jsem maximalne spokojen. Narust vykonu pri akceleraci je jasne znatelny. 

Start-stop uz me neotravuje a kamerka funguje perfektne.

Vsude Vas budu doporucovat.

S pozdravem

Škoda Superb 2.0 TDI 140 kW, 2017

Finek

Dobrý den, 

chtěl bych velice poděkovat za dobře odvedenou práci na mé i30. 

V upraveném voze jezdím už přes měsíc a půl a musím říci, že opravdu bomba :-))  Určitě doporučím Vaše služby i dále:-)

Letos se na Vás ještě určitě obrátím ohledně ozvučení vozidla.

Přeji hezký den

Hyundai i30 1.4 T-GDI

Velíšek

Dobrý den, dnes jsem u vás byl na chiptuningu a musím vám poděkovat. Skvělý přístup, skvělé výsledky.

VW Passat 2.0 TDi 103 kW

L. K.

Dobrý den,

potvrzuji, že auto má pocitově daleko lepší nástup. 👍 Každopádně moc děkuji za super servis, budu vás všude jen chválit a doporučovat. Skvělá práce!

Škoda Superb II 2.0 TDI

Levý

Zdravím,

Zde jsou mé dosavadní postřehy po úpravě od M+H. Nečekal jsem od toho moc, auto ale jede po úpravě o dost lépe.

Motor je na volnoběh klidnější a převodovka DSG řadí lépe. Nárůst výkonu je znát takřka hned jak se šlápne na plyn a zvukový projev je také jiný (dle mého lepší). Předtím bylo auto hrubé a převodovka občas nevěděla co zařadit. Úpravu mám zatím krátce ale co jsem si všiml tak při cestě do práce kdy jezdím stále stejnou trasu jsem zaznamenal nižší spotřebu cca 0,5 litru a to je velmi slušné když připočtu nárůst výkonu který po úpravě auto má.

Takže za mě obrovská spokojenost a je vidět že v M+H vědí co dělají. Pokud si stále nejste jistý jestli si auto nechat upravit, tak se není vůbec čeho bát a můžu s klidem na srdci doporučit. Vy i vaše auto budete rádi že jste tak učinili.

Ještě jednou děkuji celému týmu M+H za odvedenou práci a vstřícné jednání.

S pozdravem J.Š.

Škoda Octavia Scout 2.0 TDi DSG

Šašek

Zdravím,

po cca 2tkm posílám zpětnou vazbu na provedené úpravy. Protože jsem nenašel mnoho zkušeností s chipováním této motorizace v kombinaci s automatickou převodovkou píšu své postřehy. Třeba se to někomu bude hodit.

Na většině webů se polemizuje, kolik toho suché DSG (DQ 200) snese a zda-li je moudré ho ještě více zatěžovat, když mají všechny motorizace s touto převodovkou omezený kroutící moment na 250NM. Na předchozí O II fl 2.0 TDI jsem měl mokré DSG (DQ250) upravené na téměř 400NM a po chipu jsem ujel cca 100tkm bez potíží. Právě tato zkušenost mě dovedla k názoru, že větší vliv na životnost spojek má jízdní styl, než samotná hodnota kroutícího momentu.

Před úravou byla hodnota kroutícího momentu 262 NM a výkon byl 109KW, po úpravě se hodnoty zvýšily na 313NM a 119KW. V praxi to vypadá tak, že na první tři rychlosti nemá smysl dávat více než polovinu plynu. Kombinace lehkého motoru s absencí samosvorného diferenciálu by při rozjezdu na plný plyn zaručila jen zbytečný prokluz kol. Dokonce i tolik propíraná spojka udrží bez prokluzu víc, něž jsou kola schopná při rozjezdu efektivně přenést na asfalt. Úprava průběhu výkonu se tedy nejvíc projevila při pružném zrychlení 80-120 km/h. Jediné na co si po úpravě dávám pozor je podřazování přidáním plného plynu, kdy skutečně při přenášení tak velké zátěže a dochází k prokluzu spojky a zvýšené námaze celé převodovky. Při plánovaném předjíždění si tedy bez plynu podřadím na volantu a až poté využívám plný výkon. Uživatelsky je úprava velice zdařilá. Dřívější maximální výkon se posunul z 5500 ot/m na 3500 ot/m a tím pádem auto působí mnohem živějším dojmem, převodovka méně prodřazuje při jízdě do táhlých kopců a při vlekání. Zásadní snížení spotřeby nepozoruji. Při tankování to nepoznám a v autě na pc mám standardně zobrazenou teplotu oleje.

Když to shrnu, tak bych úpravu doporučil každému, komu těch 9000,- Kč stojí za snažší předjíždění, vyšší uživatelský komfort a alespoň trochu rozumí potřebám svého auta. Samotná úprava není blbuvzdorná tak jako originální nastavení a je jasné, že při častých rozjezdech pod plným plynem to dříve či později něco musí odnést.

Úpravu vozu jsem svěřil společnosti M+H Plzeň a s odvedenou prací jsem spokojený.

Škoda Octavia 1.4 TSI DSG

Kotál

Cca.po dvou měsících provozu od vašeho čipování Vám posílám recenzi na vaši práci. Auto je nyní živé, reaguje na přidání plynu okamžitě a bez jakýchkoli protestů. Snížení spodní hranice z 2000ot. na cca.1700ot., nejvyššího točivého momentu a snížení otáček nejvyššího výkonu cca. na 3200ot.,zapříčinilo, že auto nyní s max. točivým momentem cca. 300nm. a maximálním výkonem 98kw/130koní, plynule zrychluje na pátý rychlostní stupeň i do kopce ve vyšších rychlostech nad 140km/h. a spotřeba klesla cca. o 0.7l/100km. Jsem z auta po úpravě nadšený, je s ním super svezení.Moc děkuji za vaši profesionální práci a za přístup vašeho profesionálního personálu.

Škoda Octavia II 1,6 TDI 77KW

J.šipek Domažlice

Dobrý den, nedávno jsem u vás byl na chiptuningu . Dělali jste mi Passat 2,0TDI103KW. Jsem velice spokojený, auto jede tak jak jsem si od té úpravy sliboval. Super zrychlení to se hodí hlavně při předjíždění. Spotřeba jde dolů při klidné jízdě, zhruba při 100 km rychlosti se dát dostat na 4,7 – 5 litru takže spokojenost. Už jsem vás doporučil známým a budu dál doporučovat.

Díky J.

VW Passat 2,0TDI 103KW

J.

Dobrý den. Chtěl bych poděkovat za profesionálně odvedou práci na úpravě výkonu mé Fabulky.

Cestu od vás jsem si neskutečně užíval a užívám si ji pokaždé kdy usednu za volant.

Škoda Fabia II 1,6 TDI

P. P.

Vážený pane Michale,

s Vaší úpravou mého vozu jsem nadmíru spokojen.

Vše,co jste mi napsal do potávky sedí na 100%.

Auto je živější reaguje rychleji a spotřeba se snížila o 0.7 l/100 Km.

Když uvážím,že ročně najedu minimálně 35000 Km,mám vloženou investici po cca roce zpět, nemluvě o kvalitnější jízdě,jistotě za volantem a pocitu z jízdy.

Moc děkuji

Citroen – C4 Aircross e-HDI

R.J.

Dobrý den.

18.10. jste mi dělali chiptuning na voze Jeep Grand Cherokee.

Musím říct,že jsem byl docela mile překvapen. Auto jde hezky za plynem a je takové svižnější.Odspoda má perfektní zrychlení. Spotřebu jsem nezkoumal. U tohoto vozu jsem to nějak nikdy neřešil. Jsem spokojen a určitě vás doporučím.

Přeji hezký den.

Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD

S.R.

Dobrý den, pane Roude,

slíbil jsem Vám zpětnou vazbu na chip tuning provedený Vaší firmou na mém Mondeu 2,2 129 KW r.v. 2009. Najel jsem s úpravou několik tisíc km, pocitově vůz jede lépe než před tím, prostě průběh kroutícího momentu se poznatelně vylepšil, pro každodenní ježdění je to moc příjemné naladění.

Taková perlička, dával jsem auto do servisu pro přípravu na technickou. Dostal to do ruky člověk, který měl mondeo se stejnou motorizací. Auto prošlo v pohodě emisemi i TK, jen tak na okraj. Každopádně, když jsem auto přebíral a s technikem autoservisu se bavil, tak se mě ptal, jestli náhodou nějaký chip nemám, že mu přišlo, že tam mám víc než těch 129 KW :-).Je vcelku fanda do auta, spíše koncernových, ale říkal, že rozumný chip není vůbec na závadu…:-).

Moc děkuji, přeji pěkný den

Ford Mondeo

J. U.

Jsem v M+H častým zákazníkem a BMW 430d je již moje čtvrté chipované auto. Začal jsem v roce 2004 ( to ještě M+H sídlili v Kollárově ulici ). Měl jsem tehdy zánovní Lagunu II. ( 1,9 dCi – 115 PS) a když měla cca 25000 km poprvé jsem se vážně začal zajímat o chiptuning. Na M+H jsem narazil spíše náhodou a zřejmě – po tom , co dneska o chiptuningu vím – jsem měl veliké štěstí. Pan Roud si tehdy se mnou vyhrál, nakonec jsme zvolili ” ostřejší ” variantu tuningu a k tomu jsem dostal pár důležitých rad o tom, jak se k vozu/ turbu chovat. Řídím se tím dodnes. Laguna jezdila skvěle, najel jsem na chipovaném motoru přes 70 tisíc km, bez jediné závady. Po 6 letech jsem jí prodal a pokud vím slouží dále velmi dobře. Následovaly chiptuningy BMW X5 3.0d( E 53), dále X5 3.0d ( E70) – vždy k mojí naprosté spokojenosti a nyní tedy chiptuning BMW 430d. Tento motor má – na rozdíl od předešlých X5 turba dvě. Táhne již odspodu, přesto jsem opět požádal M+H o úpravu.: tentokráte spíše soft ( + 48 PS, + 50Nm ). Testováno na brzdě. Po úpravě došlo k posunutí křivky výkonu a křivky točivého momentu asi o 300 ot/min doleva. Motor tedy plně táhne už od volnoběhu, turbodíra není žádná, motor nesmírně ožil, dynamika se výrazně zlepšila, spotřeba mírně klesla ( asi o 0,3 l/100 km- ne ,že by na tom záleželo). Pokud mohu shrnout : solidní firma s kvalitním zázemím, zkušení odborníci, opravdu veliký rozsah služeb- od tuningu motoru , HiFi, měření emisí, testy na brzdě, zabezpečení vozu a ještě mnohem více.

Mohu jen doporučit

BMW 430d

D.

Dobrý den,

tak auto po chipu táhne skvěle, jsem spokojený! Děkuji! 

Jinak ještě jednou děkuji za vaši práci!

Škoda Octavia

T.B.

Dobrý den pane Roud,

dne 18. 10. 2017 jsem si u Vás nechal udělat optimalizaci točivého momentu a výkonu motoru u vozidla Škoda Yeti 2,0 TDI. Pro upřesnění uvádím, že vozidlo už mělo jakousi úpravu ŘJ, ale po provedené optimalizaci Vaší společností jsem nad míru spokojen. Po nějaké době používání vozidla (cca měsíc) se optimalizace jeví jako dobrá myšlenka. Zatím je zřejmě nepatrně vyšší spotřeba PHM, ale myslím si, že hlavní důvod je mezi sedačkou řidiče, volantem a pedály. Důvod? Zatím jezdím na výkon, ne na spotřebu. A musím říci, že se mě to velice líbí. Na závěr uvádím, že jsem si u Vaší firmy nechal optimalizovat již dvě vozidla, Fabii 1,4 TDI a teď Yeti 2,0 TDI a vždy jsem byl spokojen.

Děkuji a přeji hezký den.

Škoda Yeti

L. H.

Dobrý den pane Roude,

díky moc za fakturu a provedené úpravy. Spojený jsme moc, auto je krásně živé a mnohem lépe, hlavně při rozjezdech, reaguje.

Ještě jednou děkuji

Škoda Superb

R.H.

Dobrý den,

nejprve bych Vám chtěl poděkovat za odborně provedenou práci.

Po zhruba 3 týdnech od zvýšení výkonu u mého vozu Škoda Yeti 2.0 TDi, jsem pořád a pořád velmi mile potěšen novou silou motoru 

Stále si užívám nové síly a tak zatím spotřeba zůstala cca na předchozí úrovni. Nijak zvlášť mi to ale nevadí, neboť je to za cenu toho, že si vychutnávám opravdu pěknou jízdu. Navíc se mi líbí, že i když je auto obsazeno 4 dospělými osobami a zavazadly, jede stále velmi pěkně a za rozumnou spotřebu, má i dostatek výkonu pro případné předjíždění.

Závěrem bych Vám chtěl ještě jednou poděkovat a popřát Vám mnoho dalších spokojených zákazníků.

Škoda Yeti 2.0 TDi

M. D.

Dobrý den,

zvýšení výkonu o 15 kW papírově nevypadá nijak významně, ovšem zvýšení krouticího momentu o cca 45 Nm a posunutí směrem dolů, ke hranici 2.000 ot./ min způsobilo následující :

1. Vůz má mezi 2.000 až 3.000 ot. výrazně vyšší dynamiku, která umožňuje předjíždění s pocitem výkonové rezervy.

2. Spotřeba paliva se snížila o cca 0.5 l / 100 km a to při stejném stylu jízdy, jako před úpravou.

Oba tyto parametry jsem vyhodnotil po ujetí 15-ti jízd na stejné trase o délce 70 km, kde jsem před úpravou s Kodiaqem jezdil několikrát týdně.

Úprava naprosto splnila moje očekávání a navíc jednání s Vámi bylo velmi racionální a příjemné.

Škoda Kodiaq

L. H.

Dobrý den,

moc děkuji za vstřícný přístup ohledně optimalizace řídící jednotky mé Alfy GT, 1.9 jtd 110kw. Po 12 letech klesl výkon na 96kw/310Nm, ale to mi nevadilo tolik jako zvláštní výkonová díra okolo 1600 otáček při rozjezdech.

Díky Vaší úpravě jsem se již při odbočení z prodejny hladce rozjel. Motor jde nyní krásně do otáček, výkon lze lépe dávkovat a auto již nemizí v obláčku sazí. Až se mi trochu omrzí požitek ze zrychlování na dvojku, těším se na nový výsledek dlouhodobé spotřeby.

Alfa Romeo GT, 1.9JTD

F. R.

Dobrý den,

ladili jste mi Mercedes 200 SLK, 120kw.

Pocitově je auto živější, zejména při pomalé jízdě na 6ku a následné akceleraci za obcí je to vidět. Předjíždění se mi zdá také OK.

Jel jsem na Lago di Garda, půl cesty po dálnici 160, půl cesty mimo dálnice a výsledná spotřeba 6,8, což je tak o 0.5l  nižší, než při loňské Itálii.

Takže spokojenost.

Mercedes 200 SLK, 120kW

M. S.

Vážený pane,

před časem jsem svěřil svůj Citroen C4 do Vaší odborné péče.

Dříve jsem jezdil s výkonnějšími auty; tohle auto jsme si pořídili k důchodu jako výraz jakéhosi “zklidnění”, také jako reflexi reality současného cestování přeplněnými cestami a stále se rozšiřujícími regulacemi provozu. Po roce s C4 jsem nicméně musel uznat, že rozdíl ve výkonu je zřejmý; C4, přes svoji docela sympatickou snahu, je dýchavičné auto.

Po různých konzultacích jsem začal uvažovat o chiptuningu. Nebyl jsem si s tím úplně jistý; byli i přátelé, kteří mne před tím varovali. Hledáním na internetu jsem došel k závěru, že to zkusím u Vás.

Nyní mohu tvrdit, že jsme s Vámi udělali dobrou volbu.

Auto se probudilo k životu, zřetelně nabylo na síle, chová se přitom naprosto předvídatelně.

Samozřejmě, respektuji povahu auta; pro divoké průjezdy zatáčkami má výše položené těžiště; snažím se nepřetěžovat spojku, také nespoléhám na neomezenou dimenzi brzd atd. Spotřeba se nezměnila (průměr stále asi 5.2 l), na okreskách i ve městě je možná o trochu nižší; na druhé straně se víc “prolítá” na dálnicích.

Ale to, co jsem očekával, se dostavilo.

Udělal jste to fakt dobře.

Citroen Berlingo 1.6blue HDI, 88kW, 2016

Dr. K. Č.

Dobrý den,

nedávno jsem byl u Vás na chiptuningu s vozem Škoda Octavie 2.0 TDi 103kW. Chci Vám moc poděkovat za kvalitní práci, před tím mi auto nejelo, nemělo výkon a škubalo.

Po předělání jede skvěle, jde za plynem už v nízkých otáčkách a má velké zrychlení, mám zase velkou radost z jízdy.

Ještě jednou Vám moc děkuju a ať se Vám dílo daří.

Škoda Octavia 2.0 TDi, 103kW

V. D.

Dobrý den pane Roud,

před časem jsem si u Vás nechal upravit Fabii 1.4TDi 51 kW – dodnes absolutní spokojenost – ze strašného lenochoda, se kterým předjíždění bylo skutečně nebezpečné, se stalo opravdu velmi živé auto.

Málokdo věří, že se jedná pouze o 1.4,  nyní najeto 415 km, spotřeba stále do 5 l/100 km, pružnost neuvěřitelná.

Škoda Fabia 1.4TDi 51 kW

J. N.

Dobrý den,

chtěl bych Vám poděkovat za úpravu mého vozu. Moc mě potěšila bezchybná diagnostika podložená výsledky měření na zkušebně a výstupy s tabulkami a grafy. S úpravou jsem velice spokojený.

I když bylo auto již nachipované, u Vás se vychytaly mouchy, které původní software měl.

Pocitově je nyní auto ještě více nabušené, když je to potřeba. Krásně reaguje na plynový pedál a průběh nárůstu výkonu je mnohem lepší než býval a kickdown už představuje opravdu mocný zátah.Moc se mi líbí také nové využití většího točivého momentu, jeho “podržení” do vyšších otáček a “předání tahu” auta k jeho výkonu.

Ten rozdíl oproti původnímu software je opravdu znatelný, odladěný, vychytaný a i když jsem ještě nesledoval, zda se zlepšila i spotřeba paliva, jsem velice nadšený a ještě jednou děkuji za Vaši práci.

BMW 335D

T. H.

Dobrý den,

8.11. 2016 jsem si u Vás nechal nachipovat Octavii 3 – 1.6 TDi, 66kW. S chipem jsem moc spokojený, těch 108kw se s tím nedá vůbec srovnávat… 

Moc děkuji.

Škoda Octavia III 1.6TDi

P. D.

Dobrý den,

u Vaší firmy M+H jsem si nechal zvýšit výkon u vozu Ford C-Max 1.6TDCi z 80kW na změřených 99kW. Auto je živější, kultivovanější a to vše při stejné spotřebě. Pod jednou střechou jsem využil diagnostiku vozu (zjištění a opravení závady), měření emisí a již zmíněný chiptuning. Musím vyzdvihnout profesionální přístup a vždy se budu rád vracet.

Ford C-MAX 1.6TDCi

M. H.

Dobrý den,

chtěl bych se vyjádřit k nachipování auta Audi A4 1.8 TFSI 118 KW@139KW

Po měsíci užívání zde jsou moje postřehy:

Auto do cca 2400 otáček reaguje skoro stejně.

Nad 2500 otáček je ale znatelný vyšší kroutící moment a akcelerace člověka “zarazí” do sedačky, co je jev častější u dieselu než u benzínu.

Výkonová křivka je dobře vyvážená, auto opravdu znatelně lépe táhne v širokém spektru otáček.

Spotřeba podle palubního počítače klesla z 8.8 litru na 8.6 litru (převážně jízda po městě).

Auto i na semaforech vystřelí opravdu parádně radost s tím jezdit.

Diky

Audi A4 B8 1.8TFSI, 118kW

J. D.

Dobrý den,

moje Octavia RS TDI jede velice svižně po vašem chipu, vůbec se to nedá srovnat s originálním SW.

A je neuvěřitelné, že spotřeba klesla při sportovní jízdě.

Ještě se ozvu až najedu pár stovek KM v normálním úsporném režimu, jestli spotřeba ještě půjde dolů.

Škoda Octavia RS III, 2.0TDI, 135kW

A. S.

Dobrý den.

Včera jsem u vás měl auto na chiptuning.

Musím pochválit ochotu a vstřícnost personálu. Auto po cestě domů jelo neskutečně dobře.

Všem mohu vřele doporučit.

Škoda Octavia 2.0TDi 110kW

P. M.

Velká výkonová změna hlavně při druhém rychlostním stupni mezi 2 až 3 tisíci otáček a také při třetím rychlostním stupni.

Zatím velká spokojenost. Co se týče spotřeby, pokud nezapomenu, dám po určité době vědět.

Volkswagen Caddy 1.6TDi  75kW

L. K.

dravím… chtěl bych napsat pár slov na Chiptuning od vaší firmy M+H

Vůz : Škoda Octavia I 1.9TDi rok 1998 – původní výkon 81kW.. momentální výkon po chipu 100kW s tím, že na konci mi trochu uteče tlak turba (což jsem nevěděl a borci mi na to přišli)

Chiptuning byl za parádní cenovku…  Kluci ochotný, spolehlivý… Personál na Velkou Jedničku…

Motorově paráda… Znatelně svižnější i z nízkých otáček… Spotřeba maličko dole ale o to ani tak nešlo…

Prostě motor akceleruje tak, jak jsem si představoval…

Celkově jsem spokojený a budu Vás doporučovat každému, kdo bude chiptuning zvažovat !!

Děkuji

Škoda Octavia I 1.9TDi

M. “E” K.

Dobrý den,

chci Vám poděkovat. Čip od Vás + podvozek Bilstein + brzdy Brembo = Fantastický zážitek na silnici.

Auto jede krásně od spodu, co se pak děje kolem 5000 rpm je něco neskutečného.

Už jsem přivedl k zoufalství pár tuningových BMW, co se mnou chtěli na silnici závodit, zkrátka děkuji, je to super!

Posílám pozdravy.

Octavia TSI 1,8FSI 2010 118kW

K. Z.

Dobrý den,

před týdnem jsem měl u Vás auto na chip Škoda Octavia 2 1.9TDI 4×4.

Co se týče chipu, tak auto velice dobře jede a i motor se mi zdá klidnější a tišší, jsem velmi spokojen a budu vás dále doporučovat.

Škoda Octavia 2 1.9TDI 4×4

L. J.

Dobrý den,

s chiptuningem jsem velice spokojen.

Zátah motoru již od 1500 otáček je přesně to co jsem chtěl. Spotřeba je při stejném stylu jízdy o cca 0,5 l menší.

Konečně mám RS i výkonově a ne jen vzhledově (chování motoru s originálním SW bylo hrozné a bylo pro mě velikým zklamáním).

Moc díky

Škoda Octavia 3 Tdi RS 135kW

P. V.

Dobrý den,

níže je má zkušenost, kterou můžete vystavit na webu.

Profi přístup především pana Rouda. Auto ve všech ohledech příjemnější – perfektní reakce plynu, rychlejší natlakování turba, celkově lepší pružnost motoru.

Bez dýmivého fenomenu z výfuku. Spotřeba po krátké zkušenosti stejná, ovšem při větším využití potenciálu motoru. Celkově spokojenost.

BMW E46

J. S.

Dobrý večer,

Auta BMW 330 D a Audi A4 jedou fakt dobře, je to mazec! A když to řekne můj syn, který už měl několik chiptuningů od různých jiných společností, tak to je co říct.

Jsem rád, že jsem to vzal teď do svých rukou a vybral jsem po několika večerů hledání právě Vás.

BMW 330D 135kW a Audi A4 2.0 TDi 103kW

V. K.

S úpravou jsem velmi spokojen, takový nárůst výkonu jsem ani neočekával.

Turbo začíná zabírat přibližně při 2000 ot. při 2500 otáčkách táhne velmi výrazně. Ještě na 3. rychlost je akcelerace výborná.

Kroutící moment narostl, řadím daleko méně. Takový výkon svádí k razantní jízdě, takže nevím jak to dopadne se spotřebou, uvidíme časem po delší době.

Děkuji za výbornou práci, jistě se ještě uvidíme.

Citroen C5 Diesel 1.6 HDI / rok výroby 2007

Z. J.

Děkuji za poslání SW. Auto po úpravě jede parádně. Je to doopravdy poznat.

Škoda Octavia 3 2.0 TDi RS

Petr Š.

jsem Vám zapomněl sdělit včerejší dojmy.

Už po vyjetí od Vás auto při přeřazení na dvojku bez problémů jelo od cca 1200 otáček, kulturnější zvuk a rychlejší reakce motoru na sešlápnutí pedálu akcelerace (podotýkám že motor dříve potřeboval tak aspoň 1500 otáček, jinak se ,,vztekal”).

Při cestě domů bylo znát, že motor má o poznání větší sílu, při rychlosti přes sto na šestku po přidání hned reaguje a auto razí vpřed podstatně svižněji.

První dojem dobrý, opravdu úpravou programu se auto chová lepší, je svižnější a čipernější.

Dobrý den

PK

Dobrý den,

před necelými dvěma týdny jsem si u vás nechal chipovat svou Audi A3 1.9 tdi r.v. 1998 a musím říct, že rozdíl byl znát hned od prvního svezení.

Při sepnutí turba auto táhne o hodně víc než předtím, hlavně na dvojku, zbytek je ale taky poznat, na pětku ze 100 – 130 byla vždycky trochu línější, teď ale rychlost roste plynule a bez problémů. Na dálnici v Německu jsem trochu přišlápl plyn a 160 jako nic.

Takže z mé strany opravdu spokojenost, jediné co ještě pořádně ozkouším je ta spotřeba, teď jsem jezdil pořád po městě a navíc sem přezouval, sem zvědav na ty dálky. Bohužel se ale zcela nevyřešili problémy teplých startů, problém bude zřejmě na startéru/baterce nebo samotném čerpadlu.

Každopádně díky moc, rozhodně toho nelituji!

Chip Audi A3

Dobrý den,

6.1. jste mi odoperovali DPF z Fordu Focus (1,6 TDCI), ujel jsem od té doby asi 1000 km. Musím uznat, že vše je tak, jak jste říkal a já jsem zatím maximálně spokojen. Spotřeba klesla na hodnoty, kterých jsem nedosahoval ani když to bylo skoro nový a auto je živější, řekl bych, že to táhne víc od spodku. Hlášky na displeji žádný nejsou.

Takže díky a doufám, že to tak vydrží.

DPF

V. D.

Zdravím,

Tak se chci podělit o dojmy. Spokojenost, mnohem lepší reakce na plyn a větší kroutak. To co jsem od úpravy požadoval se povedlo! Ani jsem nečekal ze to vše dnes časově tak skvěle klapne.

Děkuji moc, budu jen chválit. 

FW: Chip na MB

J. H.

chtěl bych Vám poděkovat za chiptuning na Audi A6 2,7 TDI ,který jste mi prováděli v květnu – jedním slovem perfektní! Chování motoru po úpravě zcela splnilo mé očekávání, celkový chod je mnohem kultivovanější, ne tak “chraplavý” jako byl předtím. O výkonu a jeho využití při mnohem nižších otáčkách ani nemluvím…. Ještě jednou díky!

Dobrý den

M. Š.

Dobrý den

tak Vám píši jak jsem slíbil byl jsem u Vás v pátek 18.2.načipovat Octavii Tour mužu říci že jsem velmi spokojen i překvapen z jízdy vozu i bych řekl že i motor není tak hlučný co byl před chiptuningem uplně jako kdy by byl odlehčený.Jízda po chiptuningu se mi jeví velmi plynulá dinamická a řekl bych až taková jemná až ladná prostě pohádka.Co dodat jsem NADŠEN nejenz chiptuningu ale i z Vás jako personálu dobré vystupování a jste příjemní k zákazníkovi prostě Super.

Tímto Vám moc děkuji a určitě firmu M+H rád doporučím každému.

chiptuning

V. Č.

Dobrý den

Vážený pane Roude, dovolte mi abych Vám takto poděkoval za skvělě provedenou práci.

Nechal jsem si u Vaší firmy M+H zvýšit výkon úpravou řídící jednotky u své škodovky z 77kw na 103kw. Od úpravy si připadám jako kdybych řídil úplně jiný vůz.

Auto jede přímo nadherně, výborně reaguje na sešlápnutí plynu, je mnohem živější a i silnější do kopců.

Velmi Vám děkuji a přeji Vám mnoho dalších stejně spokojených zákazníků jako jsem já.

web_chiptuning

Miroslav Š.

Po sobotním závodě si dovolím vyslovit pochvalu za úpravu řídící jednotky, která nás spolu s vynikajícím řidičem dovezla na 3. místě v Ralye Humpolec ve třídě P1, kde starovalo 10 posádek a z celkového počtu 63 vozů dojela Felina na 38. místě celkového pořadí. Takže se už nemusíte bát mé opakované návštěvy a díky:)))!!!

Pokud chcete umístit na vozítko nějakou Vaší reklamu, nebráním se tomu a rád budu propagovat takto kvalitní produkt.

Díky ještě jedno a hezký den

Dobrý den

Z. M.

jakožto zpětnou vazbu Vám tímto sděluji několik subjektivních pocitů, ale i objektivních ukazatelů, jenž jsem zaznamenal u svého vozidla Ford Focus c-max 1,6 TDCi, u kterého jsem u Vaší společnosti nechal odstranit FAP filtr a to asi před 14 dny.

Co jsem zaznamenal: subjektivně a pocitově lze výkon vozidla hodnotit jako přinejmenším stejný jako před výměnou. Spíše se výkon vozidla jeví jako mírně zlepšený, k čemuž by asi po odstranění ,,špuntu‘‘ z výfukového potrubí mělo dojít. Subjektivně se mi to tak opravdu zdá, ale rozdíl není tak patrný asi jako po optimalizaci výkonových parametrů (chiptuningu).

Navíc nejsem žádný závodník a tudíž jsem nárůst výkonu nijak zvlášť neověřoval. Co lze však hodnotit objektivně, to je spotřeba, jelikož je vozidlo vybaveno počítačem. Pokud se tedy dá na informace o spotřebě získané z počítače spolehnout, pak je nezpochybnitelné, že spotřeba klesá a klesá. Dlouhodobá spotřeba, která se pohybovala na hranici 6 litrů (poslední dobou se již pod tuto hodnotu nebylo možné téměř dostat), je nyní na hodnotě 5,4 a to podotýkám, že jsem s vozidlem za 14 dnů od této úpravy najel cca 1500 km.

Již za tuto krátkou dobu takový pokles. Podotýkám, že dlouhodobou spotřebou myslím spotřebu cca za 100000 km, po které jsem celkový ukazatel neresetoval. Již po 1500 km se odstranění FAP filtru takto pozitivně projevilo. Rozhodně potěšitelné zjištění. Stále uvažuji o optimalizaci výkonových parametrů (chiptuningu), nicméně se nyní obávám, abych tímto zásahem pokles spotřeby nezastavil.

S pozdravem a poděkováním za dobře odvedenou práci

Dobrý den

L. R.

Včera jsem jel auto v podvečer vyzkoušet, ale nechtěl jsem Vám k večeru už volat.

Ta moje Oktávka je super a jsem opravdu příjemně překvapen!!!

Je živější a více se jí chce jet. Stačí jen trochu sešlápnout pedál a hned reaguje a jede – prostě paráda ! Při vyšší rychlosti jen trochu sešlápnu pedál (cca 1cm) a je cítit, že se jí chce jet rychleji a rychleji….je to fakt příjemný a jízda je zábavná.

Je super, že se úplně vytratil takový ten mezičas, kdy sešlápnete pedál a chvíli čekáte na reakci auta – teď je to prostě hned.

Při rozjezdu se vytratilo takové to chvění – že když třeba málo sešlápnete pedál plynu, auto se mírně třese a pomalu čekáte až zabere spojka….rozjezd je ostřejší.. :-)) Ještě budu sledovat spotřebu, ale myslím, že když teď budu jezdit s jen mírně sešlápnutým pedálem, asi klesne, co myslíte?

Zatím to určitě to splnilo všechna očekávání.

Mějte se prima!

Škoda Octavia II 1,6 16V benzin

J. Š.

Dobrý den,

slíbil jsem nové poznatky,

o víkendu jsem najel asi 350 km…  chvíli mi trvalo, než jsem se zbavil vsugerovaného pocitu.. musí to být lepší… celý základní problém je v DSG. Při běžné jízdě DSG drží otáčky 1500-1800, kde žádný nárůst v podstatě nebyl…

Včera jsem především jezdil klikaté silničky na Rakovnicku a Manětínsku, když před stoupáním podřadím na S, tak se rázem dostanu do pásma 2000-3000 i výše, kde je už opravdu znát nárůst točivého momentu, auto jde pěkně za plynem.. a je to zábavnější… pocitově další zlepšení je při dálničních rychlostech – určitě se zlepšilo zrychlení třeba ze 100 na 130 km/h při tachometrových 150 km/ho DSG točí 3000 – to ujde… pamatuji s Fábií při 130 to točilo 4200 a bylo to dost hlučný.

Mám jedno možná netypické srovnání.. doma jsem ladil Hi-Fi aparaturu stylem výměny komponentů do doby, než mi reprodukovaný zvuk nevadil v žádných směrech. Netvrdím, že by to nešlo lépe, ale i tak mi to stálo hodně desítek tisíc.

Čipovaný Yetíček už mi tolik „nedráždí“, už asi vím, jakým stylem s ním teď jezdit… bohužel už z něho víc nedostanu… ideál by pro mne bylo opravdu asi těch 110 kW s točákem nad 250Nm, slušelo by mu to kolem tří set… ale to bude mít asi až nový a v benzínu taky možná ne. VW na nás šetří… (Tiguan má tuším i 132 kW)

Jinak Yeti je pro mne hodně zábavný především na silnicích nižší třídy, kdy v dané cenové kategorii nic určitě lepší není, bezvadně hobluje naše „kvalitní“ asfaltové povrchy a pořád se učím, kde vlastně má nějaký limit, když vidím před sebou některá auta, jak poskakujou…

Závěr:

pro normální ježdění  úprava chipem nemá velký význam (pozn. verze převodovka DSG) a za ty peníze se asi moc nevyplatí, ale při jízdě pro zábavu je to jiná… yetíček je nyní zábavnější a o to mi především šlo.

zatím účelem jsem si ho kupoval

Škoda Rapid 1,2TSi 81kW

M. K.

Zdravím, perfektní práce. Už po odjezdu od vás znatelné navýšení výkonu. Auto je mnohem živější, rychleji reaguje i při nižších otáčkách. Je to přesně to, co jsem si od chiptuningu sliboval. Spotřeba cca o půl litru nižší. Mohu firmu M+H jen a jen dopuručit.

Škoda Octavia 2.0 TDI

Fekete

Zdravím,

zatím jsme jeli jen domu do KV. Krátká dvojka je nejznatelnější na zátah (ve městě), to poznala celá posádka auta (i manželka). Ostatní rychlosti hlavně 4 a 5 už jsem poznal víceméně jen já, hlavně při předjíždění. Pak už se jelo často na 5.stupeň a musím přiznat, že auto jede 90-110kmh krásně lehce snad se to projeví i na spotřebě :-).

Z videí, co jsem si pořizoval (před a po) a teď letmo zhlédl, by mělo jít i o cca. 3-4s zlepšení 90-120kmh na 4 a i 5st. (tam je to snad ještě víc).

Takže jsem spokojen.

Děkuji Vám i youtube kanálu Bezkomprese, přes něj jsem se na Vás dostal. Pokud se k tomu dostanu, udělám video na youtube i já.

VW T5 2.0 TDI

Hovorka

Tuto recenzi píši ve dvou částech.

Část – pocity v den provedení úpravy

Byl jsem celkově na 3 úkonech. Nahrání staršího SW ŘJ, zvýšení výkonu a dekarbonizaci s měřením na válcové zkušebně před a po.

Vše na čem jsme se domluvili s panem Roudem po několika objemných emailech (z mé strany) bylo na místě dodrženo.

Po úpravě, která trvala necelé 4 hodiny mi pan Roud, který se věnoval mému vozu vysvětlil veškerou dokumentaci a grafy, které jsem obdržel společně s dokladem o zaplacení.

S celkovou úpravou jsem nadmíru spokojený, auto je živejší, jde snáze do otáček a převodovka dsg se chová lépe než v základu.

Co se týká dekarbonizace vodíkem ke které jsem částečně pořád skeptický, protože krom hodnot na papíře nemám reálně ověřit slibované účinky (kvůli úpravě sw a navýšení výkonu). Motor se mi pocitově zdá stejně hlučný jako před dekarbonizací, ale tankuji prémiová paliva, která už slibují snížení hlučnosti motoru. Ale byla k celkové úpravě za zvýhodněnou cenu, tak snad za 210.000 km se motor pročistil a bude se mu lépe pracovat.

Co se týka spotřeby za cestu zpět (cca 120 km), tak jsem jel se stejnou spotřebou jako do M+H na úpravu, ale jel jsem podstatně svižneji jak bylo doporučeno panem Roudem kvůli dekarbonizaci a celkovému pročištení celé soustavy.

Na závěry je ještě brzy vzhledem k prvním pocitům a ujeté vzdálenosti.

Část po ujetí 15xx km/ dvou vyjetých nádržích

Hlavním důvodem návštěvy bylo přehrání sw na starší verzi kvůli častému vypalování dpf (každých cca 250km). Po vyjetí 2 nádržích regenerace probíhá po cca 450 km a probíhá za jízdy, tak jak by měla.

Vrátím se k dekarbonizaci, kdy po vyjetí jedné nádrže se motor opravdu uklidnil jak slibovali a při stále jízdě v 90Km/h není poznat, že pod kapotou je dvolitrový vznětový motor.

Co se týká úpravy výkonu lituji pouze jediné věci, a to, že jsem se nerozhodl úpravu provést dříve. Vozidlo je bezpečnější při předjíždění a rozjezdech, kdy je opravdu znát rozdíl před a po.

Spotřebu, která se vždy řeší po úpravě výkonu a dekarbonizaci, kdy slibují výsledky snížením spotřeby nemohu potvrdit ani vyvrátit. Na nádrž ujedu v průměru stejnou vzdálenost jako před úpravou. Při klidné jízdě sice palubní počítač ukazuje nižší spotřebu než před úpravou, ale dle tankování je spotřeba pořád stejná jako před úpravou.

S úpravou jsem celkově spokojený. Vozidlo krásně ožilo a díky zvýšení výkonu je i řazení daleko plynulejší než před úpravou.

Škoda Octavia 2.0 TDI

Duchoslav

Dobrý den,

Po absolvování chip tuningu a dekarbonizace bych Vám chtěl poděkovat za skvěle odvedenou práci!

Vůz je opravdu o poznání “živější”, odezva na plyn znatelně rychlejší a výrazněji táhne. Chtěl bych také poděkovat za skvělý přístup k zákazníkovi, vše mi bylo srozumitelně vysvětleno a splnilo mé očekávání.

Vaše služby bych bez váhání doporučil jiným zájemcům o chip tuning.

Ještě jednou děkuji a přeji hezký zbytek dne

VW Golf 1.4 TSI

Kohout

Opel Corsa D GSi 1,6 T, motor Z16LEL. Údaje dle výrobce 110 kW/210 Nm.

Změřeno na válcích 106 KW/228 Nm, po chiptuningu a vodíkové dekarbonizaci změřeno na válcích 132 kW/255 Nm.

Auto už před úpravou bylo velmi svižné, ale po úpravě jezdí vskutku jako čert a odspodu má krásný zátah. I spotřeba se zdá být o něco nižší, cca o 0,3 l/100 km.

Mohu jen doporučit. Firma M+H je velmi kulantní a svým přístupem k zákazníkovi může jít příkladem.

Opel Corsa 1,6T

Češka

Dobrý den,

Trochu jsem to už odzkoušel, na sebrání papírů a odstřel za úsvitu to stačí – je to docela znát, tahá líp a do 280 se blížím rychleji.

O vyšší rychlosti pomlčím, prý se tolik u nás nesmí jsem někde četl.

Co mně ale překvapilo nejvíc je spotřeba, zkusil jsem jet normálně podle předpisů a oproti původnímu stavu spotřeba klesla asi o 1.4litru. Teď to jede s průměrem 7.8l, dřív jsem měl při stejném stylu jízdy 9.2l.

Ještě to ověřím tankováním, momentálně jsem celkem spokojen. Už se těším na další stage. (Možná přidám turba, jestli je někam nacpu)

Díky za odvedenou práci.

Audi A5 8T S5 3.0 TFSI

Hájek

Dobrý den pane Roud,

ještě jednou děkuji za úpravu výkonu a kroutícího momentu na Volvo V40 1.6. Vůz je nyní hravý a rozdíl proti původnímu nastavení je značný.

Vaše služby mohu jen a jen doporučit.

Děkuji

Volvo V40 1.6

Sazama

Auto se chová po dekarbonizaci a chiptuningu úplně jinak. Auto je mnohem kultivovanější a reaguje rychleji na pedál. Děkuji

Škoda Octavia 1,9 TDI 77kw 2009 4×4

Jaroš

Dobrý den,pane Roude. Jak jsem slíbil,píšu své poznatky a pocity po Vaší úpravě mého Citroenu Berlingo 15Hdi 75kW. Mohu ale jen potvrdit,že co jste mi slíbil,to jste přesně udělal. Úpravu jsem skutečně poznal a to hned v prvních chvílích při odjezdu od Vás.

Ten pocit,kdyz jsem sešlápnul plyn a auto oproti předchozímu výkonu JELO! byl úžasný. Okamžitý “rohlík” na ústech a naprostá spokojenost.👍 Zatím ujeto s úpravou asi jen 500km,ale rozdíl opravdu zásadní. Auto je zivějšii,rychlejší i silnější. Nemá problém rychle předjet,ani v táhlem kopci na dálnici polevovat na rychlosti i výkonu. Chci Vám poděkovat za to,že co jste slíbil,to jste splnil a já jsem opravdu z úpravy auta nadšen. Mějte se krásné a ještě jednou děkuji.

Citroën Berlingo 1.5 Hdi 75kW 2020

Jiran

Dobrý den,

s autem jezdím už skoro měsíc v běžném provozu a musím říct, že jsem ve všech ohledech spokojený. Už v základu měl motor solidní výkon, ale cítil jsem, že jeho dynamika není taková a potřeboval by posunout správným směrem.

To se díky vám a vaší úpravě podařilo. Děkuji za rychlou spolupráci a spolehlivou úpravu. I proto zůstávám vaším věrným zákazníkem.

S pozdravem

Audi SQ7 4.0 TDI, 320 kW, 2020

Štefanisko

Dobrý den, tak Seat jede hezky od spodu. Jsem spokojen. Ještě se do budoucna ale pustím do kontroly vstřiků. I přes to ale děkuji za úpravu.

S pozdravem

Seat Leon 1.9 TDI, 110 kW, 2005

Vítek

Dobrý den pane Roud,

ve čtvrtek jste mne posunuli opět do života, skončilo mé umírání na dálnici.

Kolegovi mechanikovi vyřiďte, že chladič je po opravě, takže samozřejmě děkuji, ať nedělá další kroky na výměnu.

Potvrzuji Vaše heslo na obalu tiskovin – „Pro radost z jízdy“.

To platí.

Děkuji

Ford Transit 2.0 TDI 92 kW, 2002

Král

Dobrý den, 

tímto bych Vám chtěl poděkovat za velmi dobře udělaný re-chip, se kterým jsem opravdu maximálně spokojený. 

Auto se celkově chová daleko lépe, jízda je plynulejší, klidnější a hlavně se výrazně zlepšila spotřeba, která mě s původním nepovedeným chipem dost trápila. Oproti původnímu průměru 7-8l po městě se dá dostat i pod 5,5, což je příjemný rozdíl a výkon je také naprosto dostačující. 

S pozdravem 

Škoda Octavia 1.9 TDI, 2010

Seidl

Zdravím Vás pane Roude a pana technika, posílám Vám krátké postřehy k chiptuningu…

Tento týden jsem strávil na německých dálnicích a vyzkoušel tak naplno zvýšení výkonu motoru.

Motor reaguje okamžitě a velmi přirozeně, obzvláště je citelný tah! Dokonce i ve 180km/hod je cítit, jak motor táhne dál…

Spotřeba by měla být asi také lepší, ale tím jak na to teď více šlapu, tak to není moc objektivní…

Děkuji za Vaši práci, určitě doporučím a budu se k Vám vracet!

Ať se Vám daří, s pozdravem

Škoda Octavia 2015, 2.0 TDi

Kalista

Zdravím, nechal jsem si u vás nachipovat svojí fabii 1.9tdi 74kw a po upravě na 103kw letí jako blázen! Jsem velmi spokojen, páč předtím kde jsem si to nechával chipovat mi to nefungovalo jak má, ale tady běží jako hodinky.

Určitě doporučuji. Děkuji moc!

Škoda Fabia 1.9TDi 74 kW

Kocohon

Dobrý den, už jsem to trochu projel a jsem velmi spokojený 👍

Hezký den přeji, Jan Poustka

Opel Mokka 1.6i 85 kW 2016

Poustka

Dobrý den, pane Roude,

chtěl bych se po čase ozvat se spokojeností po chiptuningu. Dovedl mě k tomu kamarád, který se zmínil o tom, že uvažuje nad chiptuningem. Samozřejmě jsem mu doporučil právě vás, protože jsem spokojený jak s Vaší komunikací, tak i s provedenou úpravou.

Ještě jednou díky a ať se daří!

Michal Fara

Škoda Octavia 1,9TDi 66kW 2004

Fara

Dobrý den,

Ozývám se ohledně toho mondea, co jste dělali minulý týden. Tak v TP už to mám zapsané, teď du dělat STK a co se týče výkonu – jel jsem pro díly do liberce a cestou zkoušel všelijaké komplikace, plyn zabírá už od nízkých otáček, auto jede plynule, zrychlení je dostačující a bezpečné. Motor jen přede.

Děkuji s pozdravem Mlýnek

Ford Mondeo 2.2 TDCI 129 kW

Mlýnek

Zdravím. Tak jsem jsem dorazil domu a můžu Vám říct ten Golf jede jako kráva. Jsem naprosto spokojený. Jelikož to mám jako víkendové auto a chci se hezky svézt tak to je bomba. Svezl jsem se i Octavií a taky naprostá spokojenost, nechám seřídit to čerpadlo a myslím že super. Ještě jednou moc děkuji a když budu něco potřebovat určitě se obrátím znovu na Vás.

VW Golf GTI 2.0 TSI + Škoda Octavia 1.9 TDI

R. K.

Po delší rozvaze jsem se odhodlal k úpravě výkonu motoru u zánovního automobilu. Již při návratu domů po provedeném zákroku jsem byl spokojen. Auto se chová tak, jako kdyby původní motor, byl nahrazen zcela jiným. Z mé strany naprostá spokojenost. Samozřejmě dobrý pocit z ,,vyměněného“  automobilu podtrhuje hlavně přístup a jednání pana Michala Rouda.

Ještě jednou děkuji

Audi Q8 3,0 BiTDI

Z.S.

Děkuji za dobře odvedenou práci na mé Octávii, která teď opravdu pěkně jede.

Každému, kdo váhá, zda to má smysl, doporučuji.

Přeji Vám hodně spokojených zákazníků.

Škoda Octavia 2.0 TDi, 103 KW

A. P.

Dobrý den, pane Roud,

už týden používám chipnuté auto od vás a chtěl bych vám poděkovat za super práci. Auto jede naprosto skvěle! Určitě vás budu s klidným srdcem doporučovat.

Díky za váš odborný a profesionální přístup.

VW Passat B8 2,0 TDi 81 KW

Trzaskalik

Dobrý den pane Roud.  Začátkem července jsem si od Vás nechal udělat po dlouhých letech přemýšlení jestli ano, nebo ne, chiptuning na mém Tiguanu 2,0TDi 81kW.  Na základě doporučení známého jsem se rozhodl pro Vaši firmu M+H a mého rozhodnutí nelituji.  Navýšení výkonu na 113kW a 342Nm je ideální a svezení je nyní úplně jiné. Tikouš má nesrovnatelně lepší akceleraci a předjíždění bez podřazování je nyní hračka. Spotřeba samozřejmě závisí na noze, ale rozhodně se nezvýšila.  Navíc příjemné prostředí a ochotné jednání spolu s vysvětlením všeho potřebného. Zkrátka naprostá spokojenost. Jen jedna věc mě mrzí- že jsem Vás nenavštívil už dávno.  Přeji Vám spoustu dalších spokojených klientů a děkuji.

VW Tiguan 2,0TDi 81kW

T. V.

Pro úpravu softwaru řídící jednotky jsem se rozhodl, takřka okamžitě po koupi tohoto auta.

Byl jsem vlastníkem předešlé generace, oproti které je (tedy byl) nynější Focus lenoch.

Auto se před úpravou opatrně sbíralo do otáček a nekonalo se žádné okamžité zrychlení, pokud člověk nemyslel dopředu a nepodřadil o stupeň níž a nenechal včas roztočit turbodmychadlo.

Pozitiva:

Po úpravě je vůz ochotnější, lépe a dříve zrychluje. Reakce na sešlápnutí plynového pedálu jsou adekvátní momentální potřebě. Spotřeba lehce snížena (cca 0,3l).

Filtr pevných částic – mám nyní pocit, že se filtr lépe a méně často čistí

(dříve se mi stávalo, že jsem za jízdy rozpoznal regeneraci, nebo regeneroval při dojezdu do cíle. Od úpravy jsou tyto nepříjemné vlastnosti pryč, najeto cca 4000km).

Negativa:

Žádných jsem si nevšiml.

Úpravu doporučuji každému, kdo stejně jako já pociťuje, že tento motor je EUpřidušený. Rozhodně má mnohem větší potenciál.

Ford Focus 2017 2.0TDCI

S.

Dobrý den

Posílám slíbené hodnocení úpravy.Musím říct,že jsem se šel podívat pod kapotu hned po příjezdu,jestli tam není jiný motor…Je až neuvěřitelné,že dokáže takhle jet a nekouřit.Nakonec i výkon jaký jste naladili vypadá ideálně,protože mám pocit,že ještě něco málo navíc by dávalo zabrat haldex spojce.

Takže ještě jednou děkuji za profi úpravu a přístup k zákazníkům

Škoda Octavia 1 1,9TDI

M. P.

Dobrý den

V létě jsem byl u vás s Octavii 2.0 TDI PD 103kw s problémem nadměrné kourivosti motoru. Po optimalizaci softwaru jste zjistili že by to mohlo být ještě špatně nastavenými rozvody. Ty jsme nechali správně nastavit v autorizovaném servisu a po projetí po dálnici auto přestalo kouřit. Zlepšily se i starty. Auto nyní chyta na otočení.

Škoda Octavia

T. S.

Dobrý den pane Roude,

Je to již asi 9 měsíců, co jste chipoval mojí Octavii 2.0 TDI. Musím vám poděkovat za Vaši odvedenou práci.

Pocit z jízdy je nesrovnatelně lepší. Hodně se zvýšil zátah při nižších otáčkách a auto je celkově o dost živější.

Pokud si chci užít dynamickou, tak mi nic nebrání. Zároveň se i výrazně snížila spotřeba. Město (Plzeň převážně ve špičce) jezdím se spotřebou cca 5,8 l/100km a delší trasy jsou na tom ještě daleko lépe. Nedávno jsem jel do Itálie a zpět a jelikož jsem Německo projížděl v noci, kdy bylo na dálnicích volno, tak se ručička chvílemi přehoupla i přes 200 km/h. Zbytek cesty jsem pak už kvůli omezením jel pomaleji, ale za cca 1200 km byla spotřeba na 4,7 l/100 km.

Slíbil jsem vám recenzi, když jste mi vracel ochipované auto, ale chtěl jsem počkat, než pomine prvotní nadšení. Nepominulo.

Auto mě stále baví víc a víc a už se nemůžu dočkat, až se venku zase oteplí a budu se moci pořádně projet.

Ještě jednou děkuji za poctivě a odborně odvedenou práci.

Opravdu si toho cením.

Škoda Octavia

J. T.

Dobrý den pane Roud,

slíbil jsem že se ozvu jak jsem spokojen s úpravou vozu.Tak že jsem spokojen,auto jde za plynem,prostě je to dobré.Hlavně jsem spokojen,že jsem šel se spotřebou dolů.Jezdím denně 160 km do Německa za prací. A i v těchto zimních měsících jsem pod pět litrů.

Takže pochvala.

Opel Insignia

C. I.

Zdravím Vás,

takže moje dojmy:

opravdu je citelný nárůst krouťáku v nižších otáčkách(2500-4000ot./min.), toto se projeví v cca 80-90km/h, když potřebuju podřadit ze 4kvaltu na 3kvalt. Předtím trvalo výrazně déle, než šlo auto do záběru, zejména při předjíždění. Odezva na sešlápnutí plynového pedálu je kratší, ale jen zanedbatelně. Další věc je, že motor má podle mě klidnější volnoběh. Okolo 5500ot./min zmizel podivný dunivý zvuk ve výfuku. Celkově mi připadá, že se motor v plném rozsahu otáček dost uklidnil.

Co se týče spotřeby, tak jsem změnu nespozoroval, ale to přisuzuji svému prasečímu stylu jízdy. Spotřebu budu hlídat až na jaře, auto na zimu odstavím, aby mi ho nesežrala sůl.

Jednoznačně jste mě překvapili se suprovým přístupem k zákazníkovi a odborností. Rozhodně se uvidíme znova a doporučím Vás jiným lidem. V současné době řeším reklamaci původního nastavení SW, jakmile se věc dořeší, tak se pro zajímavost ozvu.

Ještě jednou díky, jsem spokojen.

Ford Fiesta ST

J. M.

Dobrý den,

rád bych Vám řekl, že provedená úprava je naprosto perfektní.

Vůz jde s podstatně vyšší dynamikou do otáček a úplně odpadla nutnost “vytáčení” motoru při rozjezdech, resp. předjíždění. Nejvíc patrné je to při řazení z druhého na třetí stupeň. (dřív jsem musel z dvojky řadit při cca  2700 ot. a přesto trojka vždy spadla až někam k 1500 ot. ).

Po úpravě  mohu bez potíží držet motor v rozmezí 1700 – 2500 ot. Pokud potřebuji předjíždět, cítím daleko vyšší záběr i při otáčkách kolem  3000/min. Max. rychlost zůstala stejná,  s tím se počítalo. Dosáhnu ji ale mnohem dřív a  nemusím mít nohu až na podlaze. Spotřebu jsem nestačil ověřit,  vzhledem k výše uvedenému však předpokládám snížení.

Jsem naprosto spokojen.

Děkuji za super práci.

Hyundai H1

P. F.

Dobrý den,

minulý rok v srpnu jsem si u Vás nechal provést chiptuning na BMW E46 30d. Aby jste se nelekal proč píšu, tak jsem s odvedenou prací spokojen a jen Vám chci sdělit nějaké ty poznatky a feedback od spokojeného zákazníka.

Před úpravou mělo auto 159kw a 450nm po úpravě 186kw a 525nm a najeto 296tis km, nyní jsem překročil hranici 334tis km.

Říkal jste, že budete rád pokud napíšu e-mail jak chop na autě funguje a řekl jsem si že toto budu moct učinit až po větším kilometrovém nájezdu. Nyní mám od úpravy najeto 37 567km s celkovou průměrnou spotřebou 7.03L/100km, měřeno vždy od plné do plné přes aplikaci v telefonu.

Nejnižší spotřeba na jakou jsem se dostal byla 4,95L/100km a to znamenalo předpisovou jízdu po Švédsku a Norsku, kde mají maximální rychlost 80km/h.

Nejvyšší spotřeba 10,59L/100km zase znamenala několikeré vyjetí Rumunského Ignorovat na limitu možností. Dodržování českého dálničního limitu znamená spotřebu kolem 6L/100km.

Noční dálniční přesun Německem z Hamburku do Plzně za 3hodiny 45minut průměrnou rychlostí 188km/h byl za 9,07L/100km. Dodržování českých limitů na okreskách a ve vesnicích zase znamená spotřebu do 5,5L/100km. Ježdění čistě po Praze zas znamená spotřebu kolem 7L/100km. Jízda po dálnici při 130km/h s vozíkem s motorkou se blíží 8L/100km, což je pro mě asi nejvíc překvapující hodnota, jelikož na rozjezd auto o tom vozíku vůbec neví ale holt aerodynamika už dělá své… Jediná věc, které jsem si všiml, že po úpravě je potřeba častěji servisovat je ložisko kardanu, které se prostě vytrhne z uložení a hardy spojka, čeká mě teď druhá výměna od úpravy ale beru to jako přiměřenou daň za nárůst Newton metrů. Poslední dobou jsem si též všiml, že auto začíná víc kouřit ale to připisuji na vrub stále originálním vstřikovačům. Turbo je též pořád původní.

Děkuji za profesionální úpravu řídící jednotky a doufám v mnoho dalších bezstarostných kilometrů.

BMW E46 30d

B. T.

Zhruba před měsícem jsem si u Vás nechal chipnout Superba 1.9TDi, 85kW a slíbil jsem, že napíšu svoje pocity. Před úpravou bylo auto líné a na svojí váhu byl výkon motoru nedostatečný, hlavně, když jsem chtěl předjíždět.

Po úpravě je auto mnohem živější, rychleji reaguje na plyn a má mnohem lepší zátah v nižších otáčkách – předjíždění už není problém.

Spotřeba zůstala zhruba stejná, ale auto jede mnohem lépe.

Pan Roud je velice ochotný, všechno mi před úpravou vysvětlil a já tuto firmu mohu doporučit.

Škoda Superb 1.9TDi, 85kW

M. S.

Dobrý den,

jen pro Vaši informaci, jak jsem slíbil.

Rozdíl po úpravě je velmi výrazný, a přiznám se, že pro mě až skoro neuvěřitelný 

Takže děkuji za dobrou práci

BMW 320d  E46, 111.8kW

R. S.

Poznámka: předělávka původně nesmyslně upraveného SW s extrémním množstvím dávkování nafty a velkým zatížením na spojku.

Dobrý den,

dal jsem si čas na to, abych Váš SW důkladně otestoval v různých situacích.

Ubrání točivého momentu v oblasti 2.000 ot. a posunutí křivky směrem ke 3.000 ot. přispělo k celkové kultivovanosti jízdy.

Při rozjezdech nedostává spojka tak zabrat a když pominu celkovou nekultivovanost tohoto typu motoru, je jízdní projev bližší tomu benzínovému nebo CR, kdy jde plynule za plynem spolu s otáčkami.

I dynamická jízda ve vyšších rychlostech nedělá vozu problém, i když je nutné motor trochu více vytáčet.

V tomto ohledu SW chválím a vřele doporučuji spíše, než původní se strmým náběhem do 2.000 ot.

Ač byl původní SW silnější a o něco výkonnějším projevem bych nepohrdnul, beru v potaz typ motoru i jeho stáří, Myslím, že současné SW je pro mě vhodnější.

Škoda Octavia II 1.9TDi, 77 kW

T. Š.

Dobrý den,

v úterý jste mi dělal re-chiptuning na VW Golfu 1.6TDi. Chtěl bych Vám poděkovat za super práci.

Najel jsem cca 400 km a jsem velmi spokojen, auto má úplně jiný zátah v nízkých otáčkách a celkově jiný projev.

Ještě jednou díky

VW Golf 1.6TDi, 77kW

L. K.

Dobrý den.

Asi před 14 dny jsem si nechal u vás po předchozím doporučení upravit chiptuningem Škodu Superb 2015 1.4 TSi. Chtěl bych Vám napsat a poděkovat za profesionální služby.

Auto fantasticky jezdí a i spotřeba šla dolů. Jsem velmi nadšen se službami Vaší firmy a to již od samého objednání až po převzetí.

Máte to u Vás krásné a vše velmi profesionální. Rád bych vám napsal podobné hodnocení někam veřejně, ovšem nevím kam.

Budu nadále Vaší firmu doporučovat ostatním s podobným úmyslem.

Ještě jednou děkuji a ať se Vám daří.

Škoda Superb 2015 1.4 TSi

L. B.

Dobrý den,

nedávno jsem byl u Vás na chiptuningu. Slíbil jsem, že se ozvu. Dělal jste mi Passat 2.0TDi, 103KW.

Jsem velice spokojený, auto jede tak jak jsem si od té úpravy sliboval. Super zrychlení to se hodí hlavně při předjíždění.

Spotřeba jde dolů při klidné jízdě, takže spokojenost. Už jsem vás doporučil známým a budu dál doporučovat.

VW Passat 2.0TDi, 103KW

B.

Dobry den,

Jenom pro info, že je to úplně parádní. Jezdí to opravdu super !!!

Passat 2.0TDi CR 2014 103kW

A. P.

Dobrý den,

Nechal jsem si u Vás v pátek nachipovat Mercedes Benz ML320 CDI a jsem s Vašimi službami více než spokojený, jak s aktuálním stavem automobilu, tak i s Vaším personálem, jste slušní a to se v dnešní době cenní.

Budu Vás doporučovat přátelům a Vám děkuji za Vaše služby. Přeji mnoho úspěchů.

Mercedes Benz ML320 CDI

Š.

Dobrý den,

Je tomu týden, kdy jsem u vás měl na chip Amaroka a slíbil, že dám vědět první dojmy.

Musím říci, že kdybych nevěděl, že jste mě tam nemohli stihnout dát jiný motor ani bych tomu nevěřil.

Auto výrazně ztichlo motor jde kultivovaněji a o dost tiše – téměř ve všech otáčkách v to jsem doufal a mile mě to překvapilo.

Jinak jednoznačný nárůst výkonu, o tom není pochyb, to bylo poznat hned po vyjetí od Vás z firmy.

Takže ještě jednou díky, všude Vás chválím…..

Volkswagen Amarok

J. S.

Dobrý den,

přibližně před měsícem jsem u Vás nechával provést chiptuning na Octavii 1.8T, 110kw (zelená combi).

Zatím musím říct, že jsem spokojen, auto táhne od nižších otáček a především plynuleji (alespoň mám takový pocit).

Pokud si vzpomínáte, měl jsem problém s občasným zdánlivým poklesem otáček – ten se zdá být díky chipu vyřešen, za což jsem velice rád. Problém se studeným startem se naopak spíše zhoršuje, takže to vypadá na nutnost vyčištění startéru, případně hledat příčinu jinde.

Celkově spokojenost, především od cca 3 100 otáček je to opravdu zážitek

Škoda Octavia 1.8T, 110kW

O. D.

Dobrý den.

Pochvala a velká spokojenost s chipováním motoru Audi 1.8T při stálé spotřebě 11litrů LPG.

Spokojenost i s oběma vozidly Škoda Fabia SDi s vaší úpravou.

Audi A4 1.8T & 2x Škoda Fabia 1.9SDi

P.

Dobrý den,

jak jsem slíbil, zasílám první poznatky po úpravě SW:

Již po nastartování pocit “měkčího” chodu – příjemnější projev motoru

Jízda v koloně po Jateční-dříve za 3, nyní v klidu 1200ot na 4, s možností potřebné akcelerace

Znatelně příjemnější přechod pří rozjezdu mezi “protivně krátkou Fordí 1” a 2 (u A6 jsem se běžně rozjížděl na 2…)

Mimo obec-při jízdě 80km/h na 5.stupeň okamžitě plynule zrychluje, bez nutnosti podřazení

Takže doufám, že výše popsané není pouze subjektivní pocit a placebo efekt  Jinak-jsem naprosto spokojen, budu doporučovat!

Ford C-MAX 1.6 TDCi

M. J.

Dobrý den,

nachipovaním klesla spotřeba z 9.5 – 10.5 na stálých 8.5L/100 km

a zvýšení výkonu je opravdu velice silně znatelné…

Volkswagen LT  2.5TDi  80kW

O. Z.

Dobrý den.

To auto je teď jako droga a každý den někam s rodinkou jedem. Díky úpravě je to vážně o dost lepší kus auta. Maximální spokojenost.

Škoda Octavia 1,8 Tsi 118kW

P. K.

Dobrý den,

před měsícem jsem si u vás nechal upravit software na škodě Octavii 1,9TDI 81kW. Měl jsem již čip nahrán, ale po vaší úpravě kterou jste mi provedli a ukázali poté na grafu je motor pružnější, jde lépe do otáček i lépe akceleruje.

Takže maximální spokojenost a doporučuji vás dál.

Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW

Stanislav S.

Dobrý den,

slíbil jsem, že dám vědět jaké mám dojmy z provedeného chiptuningu…

Je to hodně znát, ten zátah od nízkých otáček je velká výhoda, každé předjíždění je teď pro mě malý svátek 

Ještě jednou díky, jsem opravdu spokojený.

Ford Mondeo 2.0 TDCi 103kW

V. B.

Dobrý den.

Asi před třemi týdny jsem byl se svým vozem Seat Altea XL u Vás na chiptuningu. Právě jsem se vrátil z dovolené, takže jsem auto konečně pořádně projel.

Musím Vás jenom pochválit, auto krásně táhne a jede jako hrom (samozřejmě nejsem závodník). Všude Vaší firmu vřele doporučím, jak za odvedenou práci, tak i za vstřícné a profesionální jednání, Vaše i Vašich kolegů.

Ještě jednou děkuji a přeji hezký den.

Seat Altea XL

J. S.

Přeji hezký večer,

po 5 dnech od přečipování mohu s radostí konstatovat, že chod motoru se značně zlepšil. Při záběru v kopci již nemá motor občasné zmatené “škubnutí” a záběr turba přichází už kolem 1600 otáček namísto původních 1900.

Motor se zkultivoval a celkově se zlepšil jeho záběr a výkon. Spotřebu zatím nemám nijak spočtenou, ale věřím, že i ta se znatelně snížila.

To vše vzhledem k akční ceně 3990kč je naprosto vynikající.

Velice děkuji a přeji mnoho dalších spokojených zákazníků.

Ford Mondeo mk3 TDDi 85kW 2002

J. J.

Dobrý den, rád bych Vám poskytl zpětnou vazbu a zároveň první ucelené dojmy z jízdy s Vámi upravenou řídící jednotkou na Škodě Octavii RS diesel. Průběh kroutícího momentu a dávkování výkonu je fenomenální. Jsem nadšen, všechny režimy nyní splňuji nejnáročnější kritéria a já mohu klidně prohlásit, ze tento tuning je tím NEJ, který jsem doposud měl.

Škoda Octavia 3 RS 2.0 TDi

S. T.

Dobrý den,

vozidlo Vámi upravené jsem vyzkoušel na trase, kterou jezdím pravidelně a stejným tempem. Vozidlo při rozjezdu výrazněji reaguje na plynový pedál. Motor je živější a pružnější při akceleraci a jako by se “točil lehčeji” při plynulé jízdě. Palubní počítač ukázal spotřebu o cca 0,3 l na 100 km.

Na první dojem jsem velmi příjemně překvapen!

Děkuji!

Škoda Fabia 1,4i 16V

J. P.

před Vánoci jsem si u Vás nechal upravit řídicí jednotku u vozidla Hyundai i30. S tím jsem plně spokojen, automobil má opravdu větší výkon a snížili se otáčky. Před úpravou jsem si při různých rychlostech vozidla změřil otáčky motoru a po úpravě jsou nižší. Je tam tedy výrazná rezerva.

Dobrý den

Jan Š.

První dojmy jsou zatím velmi pozitivní – auto znatelně ožilo, hlavně je to znát při větším zatížení (kopce, předjíždění).

Navíc bych řekl, že při stejné rychlosti motor točí menší otáčky.

Dokonce i spotřeba se podle ukazatele krátkodobé spotřeby posunula o 0,2-0,5l / 100km níže, přestože mám pořád tendenci si zvýšený výkon užívat.

Běh motoru je i po úpravě stále kultivovaný, nedochází k žádným nežádoucím vibracím jak při volnoběhu tak při jízdě.

Zatím jsem velmi spokojený.

Mnoho dalších spokojených zákazníků přeje

Dobrý den

J. M.

Dobrý den,

posílám první dojmy – musím říct, že sice jsem to zatím moc nezkoušel projet, ale úprava je hodně znát už při 2000 otáčkách. Po přidání plynu je strmější náběh, ale to pravé nastává od cca 3000-3500 otáček, kdy to má oproti tomu co bylo předtím neskutečný zátah. V autě je komplet od katalizátoru dozadu nerezový speciál výfuk od FMS-Friedrich motorsport a tak je to asi ještě vylepšené tím. Je to už celkem solidní “roura od kamen”, jejíž cena byla podle předchozího majitele 750 Eur, takže už to musí být solidní práce. Ale zpět k úpravě jednotky – volnoběh je teď víc klidný, auto po přidání necuká a průběh zrychlení je plynulý. Nebylo moc kde to vyzkoušet, takže maximálku jsem netestoval, ale 190 tam bylo hned a ještě jsem měl docela rezervu na plynu. S autem se zatím seznamuju, mám ho týden, tak jsem se bál ho zkusit víc. Až se s ním trošku sžiju, ještě určitě napíšu. Děkuji za vše a za to, že jste si udělal čas, když bude někdo shánět někoho na úpravu řídící jednotky, určitě budu doporučovat Vás.

úprava ŘJ – Golf IV 1,8T 110 kW

R. B.

Čipoval jste mi modrou A3 77KW- 8.6.2010 a domluvili jsme se na sdelení mých dojmu až se poradne svezu. Zmena krouticiho momentu je vysoko nad ocekávání! Zatah dvojky a trojky od nizkých otacek je na motor 1.9 TDi a 1370 Kg hmotnosti až neuvěřitelný.I pri predjizdni na 5ku pri 100KM-h neni treba podřazovat. Spotreba pri klidné jizde klesla cca o 0,6 litru.

Takže jsem maximálně spokojen.

Zdravím

M. P.

Dobrý den,

posílám slibovanou reakci.

Chiptuning plně splnil moje představy, auto je teď opravdu živé, mnohem lépe táhne, a to i do vyšších otáček. Konečně vím, co to je být zaražený do sedačky

úprava ŘJ – Octavia 1,9 TDi 66kW

A. J.

Mé první dojmy: sílu v tahu,která byla kolem 3500 pociťuji už tak kolem 1900.Pružnost z 60km/h na V. převodový stupeň je, dle mého názoru, téměř stejná jako dříve, ale na IV. převodový stupeň!!!Sprint z 0-100 je určitě lepší, než dříve.Sprint z 0-160 je neporovnatelně lepší.Dlouhá prudká stoupání lze jet na V. na stejných trasách kde jsem musel dříve podřazovat na IV.

Prostě je to znát, jsem maximálně spokojený.

Ještě jednou děkuji a přeji mnoho štastných zákazníků, jako jsem já…

úprava ŘJ – BMW M3 Kompressor

K chiptuningu. Už při zkušební jízdě, jsem zjistil, že auto má neskutečný tah a dokáže zatlačit do sedačky. A to dost silně (i když jsem zvyklý na obdobný výkon z Golfa 110 Hp a 230 Nm). Ten krásný pocit z jízdy nastal až při cestách po německu, kdy jsem se nemusel rozmejšlet, jestli “stihnu” předjet nebo ne. Nejsem hazardér ale 75 Hp a 180 Nm není žádná výhra. 

Předjíždění (tedy zrychlení) je naprosto bez problémů a stejně i dosahování a udržování požadované rychlosti v kopcovitém terénu je zábavou. Jsem naprosto spokojen s chiptuningem i se službami Vaší firmy. Vždyť už můj první komentář při zkušební jízdě ke zrychlení hovoří za vše :” Ty v**e to má tah!”.

Felicie, modrá :)) !!

Libor V.

Dobrý den,

Dnes jsem měl možnost auto pořadně projet v Německu po dálnici a zatím naprostá spokojenost.

Znatelný zátah už od nižších otáček. Zátah je pěkně plynulý a i se vytratil dříve hodně znatelný turbo efekt. Ve vyšších otáčkách je ten nárust výkonu velmi příjemný. Dříve ve 3000 otáčkách jakoby už výkon končil. A lehké snížení spotřeby při nárustu výkonu je o to příjemnější.

chiptuning

Milan P.

počátkem června jste mi dělali úpravu na Octavii. Jel jsem s ní na Slovensko a vyzkoušel jsem jak se chová. Nepotřebuji jezdit 200, ale důležitější je aby auto „šlo za plynem“. Předjíždění do kopců nebo rozjetí po snížení rychlosti je vynikající. Motor táhne pořád a vůbec ve vyšších otáčkách nevadne. Spotřebu nelze přesně změřit protože podmínky jsou pro každou jízdu trochu jiné, ale subjektivně je trochu nižší nebo nanejvýš stejná. Takže maximální spokojenost.

Dobrý den

A. K.

Dobrý den,

nejprve bych chtěl poděkovat za příjemnou komunikaci a profesionální přístup p. Rounda, je to velice příjemný pán, který mi vše dokázal vysvětlit jako naprostému laikovi, což většina lidí nedokáže.

Nyní vlastní zkušenosti k chiptuningu mé Octavie II.

Hned po ujetí pár kilometrů je vidět, že úprava prospěla autu nejen ve zrychlení, ale i k celkovému chování motoru. Motor po nastartování nemá ten původní “traktorový” zvuk – je tižší a klidnější, při rozjezdu odpadl takový ten efekt při pouštění spojky, kdy se auto zaklepe a čekáte jestli se rozjedete nebo ne. K výkonu není co dodat, původních 103kW bylo také slušných, ale těch 26kW navíc je hodně znát – na 2., 3. a 4. stupeň auto velice ožilo a na 5. a 6. stupeň auto zrychluje sice lineárně, ale jde více za plynem. Z původních 1750 ot/min, se úpravou max. krouťák posunul na 1900 ot/min, čímž teď tubo zabírá někde mezi 2000-3500 ot/min, což umožňuje jezdit na vyšším stupni. Na maximálku jsem zatím nejel, ale při 200 km/h jsem měl 3750ot/min, takže těch psaných cca 235 km/hod to určitě na dlouhé rovince bude.

Mám najeto po úpravě cca 1500km a jsem mile překvapen, auto teď využije potenciál mnohem efektvněji než před tím. Úprava rozhodně předčila mé očekávání.

Jsem velice rád, že jsem si vybral právě M+H a mohu ji doporučit ostatním, kteří uvažují o chipnutí svého auta.

Škoda octavia II combi 2.0TDi (129kW)

J. A.

Tak po tuningu je auto vyrazne zivejsi, samozrejme při otackach, kdy uz zabira turbo! Mam pocit, ze to ma plynulejsi nabeh krouticiho momentu.

Vyborne se taky chova při zrychleni třeba ze 130 vys (bez podrazeni), proste ten kroutak je tam citit.

Co jsem koukal na otackomer, tak zlepseni je znat nekde mezi 1800 – 3500 otacek!

Malinko zdechle je to při pokusu o akceleraci ve vetsi rychlosti s kickdownem, ale to je bohuzel dano prevodovkou a jejim podrazenim, Kdy se motor vytoci nad 3500 otacek a tam uz ma zjevne svůj kroutici limit!

Ale třeba je jenom potreba se naucit nohou malinko jinak to ovladat!

Myslim, ze muj zamer to splnilo Takze diky a mejte se

Zdravím

O. S.

– najel jsem za 14 dní cca 1500 Km. Spotřeba u tohoto vozu více méně stejná (možná nějaká desetina), ale ta nebyla pro mě priorita.

OSTATNÍ SUPER, teď jsem konečně hrdý majitel Mercedesu, protože, díky Vám, jezdním teď s C220 (ale úplně za jinou celkovou PC i při započtení platby za tuning), takže jsem maximálně spokojený  !!!

Teď mám občas problém opačný :), zejména ráno při výjezdu na travnatém povrchu, jak auto, i při lehké noze na plynu, hned hrabe 

Při předjíždění zátah úžasný a nemusí se vůbec pedál sešlápnout na podlahu :). Při jízdě po městě “kolem 50” se dá jet už i na 4 bez podtáčení motoru. Průběh otáček, běh motoru, starty studené, teplé – vše úplná pohoda.

Moje celkové hodnocení JSEM NAPROSTO NADŠENÝ a VAŠE SLUŽBY VŘELE DOPORUČUJI. Přeji Vám, pane Roude i celé Vaší firmě, mnoho dalších spokojených zákazníků, jako jsem já.

BMW X3 – Chip tunig

D.

zatim spokojenost. Spotreba pri standardni jizde praha -plzen 130km/h cca7, 2 l/100km Město 7,5.

Samozrejme pokud mam “těžkou nohu” ale hodně těžkou tak cca kolem 9

Dobrý den pan Roude,

A. M.
Scroll to Top