Reference chiptuningu

  • Naše firma je na trhu 20. rokem s kamennou prodejnou, servisem a se zkušenostmi kolem chipování vozů a již máme  tisíce a tisíce spokojených zákazníků (Koncem roku 2015 jsme překročili pomyslné počítadlo přes úctihodných 10000 upravených vozů)
  • Pro ten nejlepší software na míru upravený každému vozu spolupracujeme s centrálou v Rakousku, která je součástí nejzásadnějšího tuningového „trojúhelníku“ Německo-Rakousko-Itálie, jež je nejvyšším stupněm vývoje chiptuningu pro celou Evropu a dodavateli těch nejkvalitnější chiptunigových přístrojů, nutných pro kvalitní a bezpečné provádění úprav. Zde je software vytvořen dle největších zkušeností a s přihlédnutím na zadání a potřeby zákazníka (samozřejmě dle možností motoru).
  • V prvotní fázi jsou všechny nové vozy a úpravy na nich testovány na plně vybavené válcové zkušebně MAHA 3000 v ceně cca 100.000 EUR právě v  Rakousku. Tento typ je jedna z mála zkušeben, který opravdu je schopen změřit reálné výkonové křivky a křivky kroutícího momentu v závislosti na otáčkách a to i při náhonech 4×4. Na základě těchto hodnot je již možné opravdu provádět výzkum a vývoj kvalitního tuningového software. Veškeré úpravy samozřejmě můžeme měřit na Válcové zkušebně přímo u nás v provozovně. Další samozřejmostí je to nejlepší softwarové vybavení.

Pár slov k zamyšlení

Někdy se nám stane, že se nás zákazníci ptají, jak je možné, že máme samé pozitivní reference.  Rád bych k tomuto tématu pár věcí osvětlil.

Na web dáváme všechny dokončené úpravy, kde od zákazníka dostaneme mailovou reakci, kde se již nepředpokládá další vývoj u daného vozu. (např. nějaké doladění, nebo následné měření na válcové zkušebně  díky předchozí  zjištěné závadě na vozidle a podobně). Ono co si budeme povídat, jindy by ani takový mail nepřišel 🙂

Spoustu zákazníků je spokojených, ale přesto nenapíšou…je to pochopitelné…je rychlá doba a kdo by psal že je spokojený u služby, kterou si objednal a také ji dostal a je to samozřejmost, že je vše tak jak má být . Máme takovou teorii, že nejvíce píšou Ti zákazníci, kteří vědí (a mají zkušenosti) , že seriózní chování, přátelský přístup k zákazníkovi a profesionální odvedená služba  není v ČR vždy úplnou samozřejmostí 😉

A jak je to tedy s negativníma reakcemi?  Schováváme je? Nebo je neřešíme? …. ne… věřte, že cesty na negativní reakce a reference v době internetu  jsou prakticky neomezené.  Negativní reference prostě nechodí … a víte proč? Jak jsem již psal, reference je popsání uzavřeného stavu úpravy…  Pakliže přijde na mail (nebo většinou telefon) reakce, že něco není tak jak má být, tak to jednoduše řešíme…nenecháme to napospas osudu a děj se vůle boží se slovy „to není náš problém“ – i když to tak nakonec může klidně být. Jednoduše když je co,  tak vše prověříme, zjistíme případnou závadu na vozidle nebo nedejbože chybičku v SW a vše se zákazníkem dovedeme do zdárného konce tak, aby byl zákazník spokojený a my jsme v tu chvíli také spokojení… a jaká pak tedy potom může přijít reference? Ano, může se tam psát o problémech, které v průběhu nastali kvůli problému XXX, ale ve finále je spokojenost a příjemný užitný stav po úpravě a veselé km 🙂  Ono musíme si přiznat, že nic nemůže být 100% ideální, ani to nejsou auta jezdící na českých silnicích a ani to nemůže být lidská páce. Každý může udělat nějakou chybu a důležité jím předcházet a když přijdou tak je  ŘEŠIT a nestrkat hlavu do písku.

A u nás se i případné komplikace jednoduše ŘEŠÍ  – tak proč potom negativní reference 😉

Dokážu si představit, že někdy si může někdo představit, že úprava může být rychlejší, pomalejší, růžová, nebo šedivá… I každé poctivé řešení potřebuje svůj čas. Stane se, že není někdy čas zvedat okamžitě všechny telefony (kvůli nutné kvalitní práci na úpravě vozu) a nebo že někdy musí příchozí zákazník na prodejnu chvíli počkat, než na něj dojde řada (např. kvůli vyřizování telefonátů jednoho z Vás 🙂  a vytížených ostatních kolegů jinými zákazníky) a jak se říká: Nemůže být člověk ten, který se zavděčí lidem všem, ale u nás ve firmě děláme všechno proto, aby jste s námi byli spokojení!

Mrzí nás, že se občas někde na internetu dočteme (zaplať bůh jen velmi zřídka 🙂 ) něco, co není pravda a  bohužel s tím nic nelze udělat, není jak se bránit. Jednou jsme údajně nachipovali vůz, který se pak jeho známému rozlít cestou do Prahy hned v zápětí, samozřejmě jsme to vůbec neřešili a známému zbyli jen oči pro pláč.  V reálu tam byl napsaný typ vozu, který ani nelze nachipovat… a jakou máme šanci se proti takové informaci bránit? … odpovězte si sami. Nejlépe dejte na vlastní referenci Vašich známých a nebo to s námi jednoduše přijďte zkusit. Jsme tu pro Vás již 20 let – a myslím, že kdybychom to dělali špatně, tak už jste nás tu dávno ukamenovali  🙂

Pro řešení komplikací máme kvalitní diagnostiky, válcovou zkušebnu, emisní zkušebnu, 20 let zkušeností a spoustu trpělivosti – a jak jste na tom Vy?  Těšíme se právě na Vaši návštěvu nebo na Váš telefonát!

Michal Roud – jednatel společnosti a specialista na chiptuning.

Reakce zákazníků:

Podívejte se na emailové hodnocení našich zákazníků na služby spojené s chiptunungem

Škoda Superb 1.9TDi, 85kW

Zhruba před měsícem jsem si u Vás nechal chipnout Superba 1.9TDi, 85kW a slíbil jsem, že napíšu svoje pocity. Před úpravou bylo auto líné a na svojí váhu byl výkon motoru nedostatečný, hlavně, když jsem chtěl předjíždět.

Po úpravě je auto mnohem živější, rychleji reaguje na plyn a má mnohem lepší zátah v nižších otáčkách – předjíždění už není problém.
Spotřeba zůstala zhruba stejná, ale auto jede mnohem lépe.

Pan Roud je velice ochotný, všechno mi před úpravou vysvětlil a já tuto firmu mohu doporučit.

Díky
M.S.

Mercedes 200 SLK, 120kW

Dobrý den,

ladili jste mi Mercedes 200 SLK, 120kw.

Pocitově je auto živější, zejména při pomalé jízdě na 6ku a následné akceleraci za obcí je to vidět. Předjíždění se mi zdá také OK.

Jel jsem na Lago di Garda, půl cesty po dálnici 160, půl cesty mimo dálnice a výsledná spotřeba 6,8, což je tak o 0.5l  nižší, než při loňské Itálii.

Takže spokojenost.

M. S.

BMW 320d  E46, 111.8kW

Dobrý den,

jen pro Vaši informaci, jak jsem slíbil.
Rozdíl po úpravě je velmi výrazný, a přiznám se, že pro mě až skoro neuvěřitelný 😊

Takže děkuji za dobrou práci

S pozdravem,

R. S.

Citroen Berlingo 1.6blue HDI, 88kW, 2016

Vážený pane,

před časem jsem svěřil svůj Citroen C4 do Vaší odborné péče.

Dříve jsem jezdil s výkonnějšími auty; tohle auto jsme si pořídili k důchodu jako výraz jakéhosi „zklidnění“, také jako reflexi reality současného cestování přeplněnými cestami a stále se rozšiřujícími regulacemi provozu. Po roce s C4 jsem nicméně musel uznat, že rozdíl ve výkonu je zřejmý; C4, přes svoji docela sympatickou snahu, je dýchavičné auto.

Po různých konzultacích jsem začal uvažovat o chiptuningu. Nebyl jsem si s tím úplně jistý; byli i přátelé, kteří mne před tím varovali. Hledáním na internetu jsem došel k závěru, že to zkusím u Vás.

Nyní mohu tvrdit, že jsme s Vámi udělali dobrou volbu.

Auto se probudilo k životu, zřetelně nabylo na síle, chová se přitom naprosto předvídatelně.

Samozřejmě, respektuji povahu auta; pro divoké průjezdy zatáčkami má výše položené těžiště; snažím se nepřetěžovat spojku, také nespoléhám na neomezenou dimenzi brzd atd. Spotřeba se nezměnila (průměr stále asi 5.2 l), na okreskách i ve městě je možná o trochu nižší; na druhé straně se víc „prolítá“ na dálnicích.

Ale to, co jsem očekával, se dostavilo.
Udělal jste to fakt dobře.

S pozdravem,

Dr. K. Č.

Poznámka: předělávka původně nesmyslně upraveného SW s extrémním množstvím dávkování nafty a velkým zatížením na spojku.

 

Škoda Octavia II 1.9TDi, 77 kW

Dobrý den,

dal jsem si čas na to, abych Váš SW důkladně otestoval v různých situacích.

Ubrání točivého momentu v oblasti 2.000 ot. a posunutí křivky směrem ke 3.000 ot. přispělo k celkové kultivovanosti jízdy.

Při rozjezdech nedostává spojka tak zabrat a když pominu celkovou nekultivovanost tohoto typu motoru, je jízdní projev bližší tomu benzínovému nebo CR, kdy jde plynule za plynem spolu s otáčkami.

I dynamická jízda ve vyšších rychlostech nedělá vozu problém, i když je nutné motor trochu více vytáčet.

V tomto ohledu SW chválím a vřele doporučuji spíše, než původní se strmým náběhem do 2.000 ot.

Ač byl původní SW silnější a o něco výkonnějším projevem bych nepohrdnul, beru v potaz typ motoru i jeho stáří, Myslím, že současné SW je pro mě vhodnější.

 

Děkuji,

T. Š.

Škoda Octavia 2.0 TDi, 103kW

Dobrý den,

nedávno jsem byl u Vás na chiptuningu s vozem Škoda Octavie 2.0 TDi 103kW. Chci Vám moc poděkovat za kvalitní práci, před tím mi auto nejelo, nemělo výkon a škubalo.

Po předělání jede skvěle, jde za plynem už v nízkých otáčkách a má velké zrychlení, mám zase velkou radost z jízdy.

Ještě jednou Vám moc děkuju a ať se Vám dílo daří.

S pozdravem

V.D.

VW Golf 1.6TDi, 77kW

Dobrý den,

v úterý jste mi dělal re-chiptuning na VW Golfu 1.6TDi. Chtěl bych Vám poděkovat za super práci.

Najel jsem cca 400 km a jsem velmi spokojen, auto má úplně jiný zátah v nízkých otáčkách a celkově jiný projev.

Ještě jednou díky

S pozdravem
L. K.

Škoda Fabia 1.4TDi 51 kW

 

Dobrý den pane Roud,

před časem jsem si u Vás nechal upravit Fabii 1.4TDi 51 kW – dodnes absolutní spokojenost – ze strašného lenochoda, se kterým předjíždění bylo skutečně nebezpečné, se stalo opravdu velmi živé auto.

Málokdo věří, že se jedná pouze o 1.4,  nyní najeto 415 km, spotřeba stále do 5 l/100 km, pružnost neuvěřitelná.

J.N.

Škoda Superb 2015 1.4 TSi

Dobrý den.

Asi před 14 dny jsem si nechal u vás po předchozím doporučení upravit chiptuningem Škodu Superb 2015 1.4 TSi. Chtěl bych Vám napsat a poděkovat za profesionální služby.

Auto fantasticky jezdí a i spotřeba šla dolů. Jsem velmi nadšen se službami Vaší firmy a to již od samého objednání až po převzetí.
Máte to u Vás krásné a vše velmi profesionální. Rád bych vám napsal podobné hodnocení někam veřejně, ovšem nevím kam.

Budu nadále Vaší firmu doporučovat ostatním s podobným úmyslem.
Ještě jednou děkuji a ať se Vám daří.

S pozdravem L. B.

BMW 335D

Dobrý den,
chtěl bych Vám poděkovat za úpravu mého vozu. Moc mě potěšila bezchybná diagnostika podložená výsledky měření na zkušebně a výstupy s tabulkami a grafy. S úpravou jsem velice spokojený.

I když bylo auto již nachipované, u Vás se vychytaly mouchy, které původní software měl.

Pocitově je nyní auto ještě více nabušené, když je to potřeba. Krásně reaguje na plynový pedál a průběh nárůstu výkonu je mnohem lepší než býval a kickdown už představuje opravdu mocný zátah.Moc se mi líbí také nové využití většího točivého momentu, jeho „podržení“ do vyšších otáček a „předání tahu“ auta k jeho výkonu.

Ten rozdíl oproti původnímu software je opravdu znatelný, odladěný, vychytaný a i když jsem ještě nesledoval, zda se zlepšila i spotřeba paliva, jsem velice nadšený a ještě jednou děkuji za Vaši práci.

T. H.

VW Passat 2.0TDi, 103KW

Dobrý den,

nedávno jsem byl u Vás na chiptuningu. Slíbil jsem, že se ozvu. Dělal jste mi Passat 2.0TDi, 103KW.

Jsem velice spokojený, auto jede tak jak jsem si od té úpravy sliboval. Super zrychlení to se hodí hlavně při předjíždění.
Spotřeba jde dolů při klidné jízdě, takže spokojenost. Už jsem vás doporučil známým a budu dál doporučovat.

S pozdravem

B.

Škoda Octavia III 1.6TDi

Dobrý den,
8.11. 2016 jsem si u Vás nechal nachipovat Octavii 3 – 1.6 TDi, 66kW. S chipem jsem moc spokojený, těch 108kw se s tím nedá vůbec srovnávat… 🙂
Moc děkuji.

S pozdravem P. D.

Alfa Romeo GT, 1.9JTD

Dobrý den,

moc děkuji za vstřícný přístup ohledně optimalizace řídící jednotky mé Alfy GT, 1.9 jtd 110kw. Po 12 letech klesl výkon na 96kw/310Nm, ale to mi nevadilo tolik jako zvláštní výkonová díra okolo 1600 otáček při rozjezdech.

Díky Vaší úpravě jsem se již při odbočení z prodejny hladce rozjel. Motor jde nyní krásně do otáček, výkon lze lépe dávkovat a auto již nemizí v obláčku sazí. Až se mi trochu omrzí požitek ze zrychlování na dvojku, těším se na nový výsledek dlouhodobé spotřeby.

S pozdravem

F.R.

Ford C-MAX 1.6TDCi

Dobrý den,

u Vaší firmy M+H jsem si nechal zvýšit výkon u vozu Ford C-Max 1.6TDCi z 80kW na změřených 99kW. Auto je živější, kultivovanější a to vše při stejné spotřebě. Pod jednou střechou jsem využil diagnostiku vozu (zjištění a opravení závady), měření emisí a již zmíněný chiptuning. Musím vyzdvihnout profesionální přístup a vždy se budu rád vracet.

Děkuji   M. H.

Mercedes Benz ML320 CDI

Dobrý den,

Nechal jsem si u Vás v pátek nachipovat Mercedes Benz ML320 CDI a jsem s Vašimi službami více než spokojený, jak s aktuálním stavem automobilu, tak i s Vaším personálem, jste slušní a to se v dnešní době cenní.

Budu Vás doporučovat přátelům a Vám děkuji za Vaše služby. Přeji mnoho úspěchů.

S pozdravem Š.

Audi A4 B8 1.8TFSI, 118kW

Dobrý den,
chtěl bych se vyjádřit k nachipování auta Audi A4 1.8 TFSI 118 KW@139KW

Po měsíci užívání zde jsou moje postřehy:

  • Auto do cca 2400 otáček reaguje skoro stejně.
  • Nad 2500 otáček je ale znatelný vyšší kroutící moment a akcelerace člověka „zarazí“ do sedačky, co je jev častější u dieselu než u benzínu.
  • Výkonová křivka je dobře vyvážená, auto opravdu znatelně lépe táhne v širokém spektru otáček.
  • Spotřeba podle palubního počítače klesla z 8.8 litru na 8.6 litru (převážně jízda po městě).

Auto i na semaforech vystřelí opravdu parádně radost s tím jezdit.

Diky
S pozdravem

JD

Volkswagen Amarok

Dobrý den,

Je tomu týden, kdy jsem u vás měl na chip Amaroka a slíbil, že dám vědět první dojmy.

Musím říci, že kdybych nevěděl, že jste mě tam nemohli stihnout dát jiný motor ani bych tomu nevěřil.
Auto výrazně ztichlo motor jde kultivovaněji a o dost tiše – téměř ve všech otáčkách v to jsem doufal a mile mě to překvapilo.
Jinak jednoznačný nárůst výkonu, o tom není pochyb, to bylo poznat hned po vyjetí od Vás z firmy.

Takže ještě jednou díky, všude Vás chválím…..☺

Díky

J. S.

Škoda Octavia RS III, 2.0TDI, 135kW

Dobrý den,

moje Octavia RS TDI jede velice svižně po vašem chipu, vůbec se to nedá srovnat s originálním SW.
A je neuvěřitelné, že spotřeba klesla při sportovní jízdě.

Ještě se ozvu až najedu pár stovek KM v normálním úsporném režimu, jestli spotřeba ještě půjde dolů.

S pozdravem

A.  S.

Škoda Octavia 1.8T, 110kW

Dobrý den,

přibližně před měsícem jsem u Vás nechával provést chiptuning na Octavii 1.8T, 110kw (zelená combi).
Zatím musím říct, že jsem spokojen, auto táhne od nižších otáček a především plynuleji (alespoň mám takový pocit).

Pokud si vzpomínáte, měl jsem problém s občasným zdánlivým poklesem otáček – ten se zdá být díky chipu vyřešen, za což jsem velice rád. Problém se studeným startem se naopak spíše zhoršuje, takže to vypadá na nutnost vyčištění startéru, případně hledat příčinu jinde.

Celkově spokojenost, především od cca 3 100 otáček je to opravdu zážitek.

O. D.

Škoda Octavia 2.0TDi 110kW

Dobrý den.

Včera jsem u vás měl auto na chiptuning.

Musím pochválit ochotu a vstřícnost personálu. Auto po cestě domů jelo neskutečně dobře.

Všem mohu vřele doporučit.

PM

Audi A4 1.8T   &   2x Škoda Fabia 1.9SDi

Dobrý den.

Pochvala a velká spokojenost s chipováním motoru Audi 1.8T při stálé spotřebě 11litrů LPG.

Spokojenost i s oběma vozidly Škoda Fabia SDi s vaší úpravou.

Díky

P.

Volkswagen Caddy  1.6TDi  75kW

Velká výkonová změna hlavně při druhém rychlostním stupni mezi 2 až 3 tisíci otáček a také při třetím rychlostním stupni.

Zatím velká spokojenost. Co se týče spotřeby, pokud nezapomenu, dám po určité době vědět.

S pozdravem

L. K.

Ford C-MAX 1.6 TDCi

Dobrý den,
jak jsem slíbil, zasílám první poznatky po úpravě SW:
Již po nastartování pocit „měkčího“ chodu – příjemnější projev motoru
Jízda v koloně po Jateční-dříve za 3, nyní v klidu 1200ot na 4, s možností potřebné akcelerace

Znatelně příjemnější přechod pří rozjezdu mezi „protivně krátkou Fordí 1“ a 2 (u A6 jsem se běžně rozjížděl na 2…)

Mimo obec-při jízdě 80km/h na 5.stupeň okamžitě plynule zrychluje, bez nutnosti podřazení
Takže doufám, že výše popsané není pouze subjektivní pocit a placebo efekt 🙂 Jinak-jsem naprosto spokojen, budu doporučovat!

S pozdravem
MJ

Škoda Octavia I 1.9TDi

Zdravím… chtěl bych napsat pár slov na Chiptuning od vaší firmy M+H

Vůz : Škoda Octavia I 1.9TDi rok 1998 – původní výkon 81kW.. momentální výkon po chipu 100kW s tím, že na konci mi trochu uteče tlak turba (což jsem nevěděl a borci mi na to přišli)

Chiptuning byl za parádní cenovku… 🙂 Kluci ochotný, spolehlivý… Personál na Velkou Jedničku…
Motorově paráda… Znatelně svižnější i z nízkých otáček… Spotřeba maličko dole ale o to ani tak nešlo…
Prostě motor akceleruje tak, jak jsem si představoval…

Celkově jsem spokojený a budu Vás doporučovat každému, kdo bude chiptuning zvažovat !!

Děkuji, s pozdravem

M. „E“ K.

Volkswagen LT  2.5TDi  80kW

Dobrý den,

nachipovaním klesla spotřeba z 9.5 – 10.5 na stálých 8.5L/100 km
a zvýšení výkonu je opravdu velice silně znatelné…

Díky moc

O. Z.

Octavia TSI 1,8FSI 2010 118kW

Dobrý den,

chci Vám poděkovat. Čip od Vás + podvozek Bilstein + brzdy Brembo = Fantastický zážitek na silnici.

Auto jede krásně od spodu, co se pak děje kolem 5000 rpm je něco neskutečného.
Už jsem přivedl k zoufalství pár tuningových BMW, co se mnou chtěli na silnici závodit, zkrátka děkuji, je to super!

Posílám pozdravy.

K. Z

Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW

Dobrý den,

před měsícem jsem si u vás nechal upravit software na škodě Octavii 1,9TDI 81kW. Měl jsem již čip nahrán, ale po vaší úpravě kterou jste mi provedli a ukázali poté na grafu je motor pružnější, jde lépe do otáček i lépe akceleruje.

Takže maximální spokojenost a doporučuji vás dál.

Stanislav S.

Škoda Octavia 2 1.9TDI 4×4

Dobrý den,

před týdnem jsem měl u Vás auto na chip Škoda Octavia 2 1.9TDI 4×4.

Co se týče chipu, tak auto velice dobře jede a i motor se mi zdá klidnější a tišší, jsem velmi spokojen a budu vás dále doporučovat.

S pozdravem

L. J.

Ford Mondeo 2.0 TDCi 103kW

Dobrý den,

slíbil jsem, že dám vědět jaké mám dojmy z provedeného chiptuningu…
Je to hodně znát, ten zátah od nízkých otáček je velká výhoda, každé předjíždění je teď pro mě malý svátek 🙂

Ještě jednou díky, jsem opravdu spokojený.

S pozdravem V. B.

Škoda Octavia 3 Tdi RS 135kW

Dobrý den,
s chiptuningem jsem velice spokojen.
Zátah motoru již od 1500 otáček je přesně to co jsem chtěl. Spotřeba je při stejném stylu jízdy o cca 0,5 l menší.

Konečně mám RS i výkonově a ne jen vzhledově (chování motoru s originálním SW bylo hrozné a bylo pro mě velikým zklamáním).

Moc díky

PV.

Seat Altea XL

Dobrý den.

Asi před třemi týdny jsem byl se svým vozem Seat Altea XL u Vás na chiptuningu. Právě jsem se vrátil z dovolené, takže jsem auto konečně pořádně projel.

Musím Vás jenom pochválit, auto krásně táhne a jede jako hrom (samozřejmě nejsem závodník). Všude Vaší firmu vřele doporučím, jak za odvedenou práci, tak i za vstřícné a profesionální jednání, Vaše i Vašich kolegů.

Ještě jednou děkuji a přeji hezký den.

J. S.

BMW E46

Dobrý den,

níže je má zkušenost, kterou můžete vystavit na webu.
Profi přístup především pana Rouda. Auto ve všech ohledech příjemnější – perfektní reakce plynu, rychlejší natlakování turba, celkově lepší pružnost motoru.

Bez dýmivého fenomenu z výfuku. Spotřeba po krátké zkušenosti stejná, ovšem při větším využití potenciálu motoru. Celkově spokojenost.

S pozdravem

J. S

Ford Mondeo mk3 TDDi 85kW 2002

Přeji hezký večer,

po 5 dnech od přečipování mohu s radostí konstatovat, že chod motoru se značně zlepšil. Při záběru v kopci již nemá motor občasné zmatené „škubnutí“ a záběr turba přichází už kolem 1600 otáček namísto původních 1900.

Motor se zkultivoval a celkově se zlepšil jeho záběr a výkon. Spotřebu zatím nemám nijak spočtenou, ale věřím, že i ta se znatelně snížila.
To vše vzhledem k akční ceně 3990kč je naprosto vynikající.
Velice děkuji a přeji mnoho dalších spokojených zákazníků.
S pozdravem J. J.

BMW 330D 135kW a Audi A4 2.0 TDi 103kW

Dobrý večer,

Auta BMW 330 D a Audi A4 jedou fakt dobře, je to mazec! A když to řekne můj syn, který už měl několik chiptuningů od různých jiných společností, tak to je co říct.

Jsem rád, že jsem to vzal teď do svých rukou a vybral jsem po několika večerů hledání právě Vás.

S pozdravem V. K.

Škoda Octavia 3 RS 2.0 TDi

Dobrý den, rád bych Vám poskytl zpětnou vazbu a zároveň první ucelené dojmy z jízdy s Vámi upravenou řídící jednotkou na Škodě Octavii RS diesel. Průběh kroutícího momentu a dávkování výkonu je fenomenální. Jsem nadšen, všechny režimy nyní splňuji nejnáročnější kritéria a já mohu klidně prohlásit, ze tento tuning je tím NEJ, který jsem doposud měl.

S pozdravem a úctou

S.T.

Citroen C5 Diesel 1.6 HDI / rok výroby 2007

S úpravou jsem velmi spokojen, takový nárůst výkonu jsem ani neočekával.
Turbo začíná zabírat přibližně při 2000 ot. při 2500 otáčkách táhne velmi výrazně. Ještě na 3. rychlost je akcelerace výborná.
Kroutící moment narostl, řadím daleko méně. Takový výkon svádí k razantní jízdě, takže nevím jak to dopadne se spotřebou, uvidíme časem po delší době.

Děkuji za výbornou práci, jistě se ještě uvidíme.

ZJ

Škoda Fabia 1,4i 16V

Dobrý den,
vozidlo Vámi upravené jsem vyzkoušel na trase, kterou jezdím pravidelně a stejným tempem. Vozidlo při rozjezdu výrazněji reaguje na plynový pedál. Motor je živější a pružnější při akceleraci a jako by se „točil lehčeji“ při plynulé jízdě. Palubní počítač ukázal spotřebu o cca 0,3 l na 100 km.
Na první dojem jsem velmi příjemně překvapen!

Děkuji!

J.P.

Škoda Octavia 3 2.0 TDi RS

Děkuji za poslání SW. Auto po úpravě jede parádně. Je to doopravdy poznat.

Petr Š.

 Dobrý den,

před Vánoci jsem si u Vás nechal upravit řídicí jednotku u vozidla Hyundai i30. S tím jsem plně spokojen, automobil má opravdu větší výkon a snížili se otáčky. Před úpravou jsem si při různých rychlostech vozidla změřil otáčky motoru a po úpravě jsou nižší. Je tam tedy výrazná rezerva.

S pozdravem Jan Š.

Dobrý den,

jsem Vám zapomněl sdělit včerejší dojmy.
Už po vyjetí od Vás auto při přeřazení na dvojku bez problémů jelo od cca 1200 otáček, kulturnější zvuk a rychlejší reakce motoru na sešlápnutí pedálu akcelerace (podotýkám že motor dříve potřeboval tak aspoň 1500 otáček, jinak se ,,vztekal“).

Při cestě domů bylo znát, že motor má o poznání větší sílu, při rychlosti přes sto na šestku po přidání hned reaguje a auto razí vpřed podstatně svižněji.
První dojem dobrý, opravdu úpravou programu se auto chová lepší, je svižnější a čipernější.

Pěkný den.
PK

Dobrý den,

První dojmy jsou zatím velmi pozitivní – auto znatelně ožilo, hlavně je to znát při větším zatížení (kopce, předjíždění).
Navíc bych řekl, že při stejné rychlosti motor točí menší otáčky.
Dokonce i spotřeba se podle ukazatele krátkodobé spotřeby posunula o 0,2-0,5l / 100km níže, přestože mám pořád tendenci si zvýšený výkon užívat.
Běh motoru je i po úpravě stále kultivovaný, nedochází k žádným nežádoucím vibracím jak při volnoběhu tak při jízdě.

Zatím jsem velmi spokojený.
Mnoho dalších spokojených zákazníků přeje

JM

Re: Chip Audi A3

Dobrý den,

před necelými dvěma týdny jsem si u vás nechal chipovat svou Audi A3 1.9 tdi r.v. 1998 a musím říct, že rozdíl byl znát hned od prvního svezení.

Při sepnutí turba auto táhne o hodně víc než předtím, hlavně na dvojku, zbytek je ale taky poznat, na pětku ze 100 – 130 byla vždycky trochu línější, teď ale rychlost roste plynule a bez problémů. Na dálnici v Německu jsem trochu přišlápl plyn a 160 jako nic.

Takže z mé strany opravdu spokojenost, jediné co ještě pořádně ozkouším je ta spotřeba, teď jsem jezdil pořád po městě a navíc sem přezouval, sem zvědav na ty dálky. Bohužel se ale zcela nevyřešili problémy teplých startů, problém bude zřejmě na startéru/baterce nebo samotném čerpadlu.

Každopádně díky moc, rozhodně toho nelituji!

Subject: RE: úprava ŘJ – Golf IV 1,8T 110 kW

Dobrý den,
posílám první dojmy – musím říct, že sice jsem to zatím moc nezkoušel projet, ale úprava je hodně znát už při 2000 otáčkách. Po přidání plynu je strmější náběh, ale to pravé nastává od cca 3000-3500 otáček, kdy to má oproti tomu co bylo předtím neskutečný zátah. V autě je komplet od katalizátoru dozadu nerezový speciál výfuk od FMS-Friedrich motorsport a tak je to asi ještě vylepšené tím. Je to už celkem solidní „roura od kamen“, jejíž cena byla podle předchozího majitele 750 Eur, takže už to musí být solidní práce. Ale zpět k úpravě jednotky – volnoběh je teď víc klidný, auto po přidání necuká a průběh zrychlení je plynulý. Nebylo moc kde to vyzkoušet, takže maximálku jsem netestoval, ale 190 tam bylo hned a ještě jsem měl docela rezervu na plynu. S autem se zatím seznamuju, mám ho týden, tak jsem se bál ho zkusit víc. Až se s ním trošku sžiju, ještě určitě napíšu. Děkuji za vše a za to, že jste si udělal čas, když bude někdo shánět někoho na úpravu řídící jednotky, určitě budu doporučovat Vás.

Díky a na shledanou. RB

FW: DPF

Dobrý den,
6.1. jste mi odoperovali DPF z Fordu Focus (1,6 TDCI), ujel jsem od té doby asi 1000 km. Musím uznat, že vše je tak, jak jste říkal a já jsem zatím maximálně spokojen. Spotřeba klesla na hodnoty, kterých jsem nedosahoval ani když to bylo skoro nový a auto je živější, řekl bych, že to táhne víc od spodku. Hlášky na displeji žádný nejsou.

Takže díky a doufám, že to tak vydrží.

S pozdravem VD

Zdravím

Čipoval jste mi modrou A3 77KW- 8.6.2010 a domluvili jsme se na sdelení mých dojmu až se poradne svezu. Zmena krouticiho momentu je vysoko nad ocekávání! Zatah dvojky a trojky od nizkých otacek je na motor 1.9 TDi a 1370 Kg hmotnosti až neuvěřitelný.I pri predjizdni na 5ku pri 100KM-h neni treba podřazovat. Spotreba pri klidné jizde klesla cca o 0,6 litru.
Takže jsem maximálně spokojen.

S díky MP

FW: Chip na MB

Zdravím,

Tak se chci podělit o dojmy. Spokojenost, mnohem lepší reakce na plyn a větší kroutak. To co jsem od úpravy požadoval se povedlo! Ani jsem nečekal ze to vše dnes časově tak skvěle klapne.

Děkuji moc, budu jen chválit. 🙂

S pozdravem

JH

Subject: RE: úprava ŘJ – Octavia 1,9 TDi 66kW

Dobrý den,

posílám slibovanou reakci.
Chiptuning plně splnil moje představy, auto je teď opravdu živé, mnohem lépe táhne, a to i do vyšších otáček. Konečně vím, co to je být zaražený do sedačky 🙂

Díky moc
AJ

Dobrý den,

chtěl bych Vám poděkovat za chiptuning na Audi A6 2,7 TDI ,který jste mi prováděli v květnu – jedním slovem perfektní! Chování motoru po úpravě zcela splnilo mé očekávání, celkový chod je mnohem kultivovanější, ne tak „chraplavý“ jako byl předtím. O výkonu a jeho využití při mnohem nižších otáčkách ani nemluvím…. Ještě jednou díky!

S pozdravem

Subject: RE: úprava ŘJ – BMW M3 Kompressor

Mé první dojmy: sílu v tahu,která byla kolem 3500 pociťuji už tak kolem 1900.Pružnost z 60km/h na V. převodový stupeň je, dle mého názoru, téměř stejná jako dříve, ale na IV. převodový stupeň!!!Sprint z 0-100 je určitě lepší, než dříve.Sprint z 0-160 je neporovnatelně lepší.Dlouhá prudká stoupání lze jet na V. na stejných trasách kde jsem musel dříve podřazovat na IV.
Prostě je to znát, jsem maximálně spokojený.
Ještě jednou děkuji a přeji mnoho štastných zákazníků, jako jsem já…

Subject: chiptuning

Dobrý den
tak Vám píši jak jsem slíbil byl jsem u Vás v pátek 18.2.načipovat Octavii Tour mužu říci že jsem velmi spokojen i překvapen z jízdy vozu i bych řekl že i motor není tak hlučný co byl před chiptuningem uplně jako kdy by byl odlehčený.Jízda po chiptuningu se mi jeví velmi plynulá dinamická a řekl bych až taková jemná až ladná prostě pohádka.Co dodat jsem NADŠEN nejenz chiptuningu ale i z Vás jako personálu dobré vystupování a jste příjemní k zákazníkovi prostě Super.
Tímto Vám moc děkuji a určitě firmu M+H rád doporučím každému.

Moc děkuji s pozdravem V.Č.

Subject: Felicie, modrá :)) !!

K chiptuningu. Už při zkušební jízdě, jsem zjistil, že auto má neskutečný tah a dokáže zatlačit do sedačky. A to dost silně (i když jsem zvyklý na obdobný výkon z Golfa 110 Hp a 230 Nm). Ten krásný pocit z jízdy nastal až při cestách po německu, kdy jsem se nemusel rozmejšlet, jestli „stihnu“ předjet nebo ne. Nejsem hazardér ale 75 Hp a 180 Nm není žádná výhra. 🙂
Předjíždění (tedy zrychlení) je naprosto bez problémů a stejně i dosahování a udržování požadované rychlosti v kopcovitém terénu je zábavou. Jsem naprosto spokojen s chiptuningem i se službami Vaší firmy. Vždyť už můj první komentář při zkušební jízdě ke zrychlení hovoří za vše :“ Ty v**e to má tah!“.

Libor V.

Subject: FW: web_chiptuning

Dobrý den
Vážený pane Roude, dovolte mi abych Vám takto poděkoval za skvělě provedenou práci.
Nechal jsem si u Vaší firmy M+H zvýšit výkon úpravou řídící jednotky u své škodovky z 77kw na 103kw. Od úpravy si připadám jako kdybych řídil úplně jiný vůz.
Auto jede přímo nadherně, výborně reaguje na sešlápnutí plynu, je mnohem živější a i silnější do kopců.

Velmi Vám děkuji a přeji Vám mnoho dalších stejně spokojených zákazníků jako jsem já.

S přátelským pozdravem

Miroslav Š.

Subject: RE: chiptuning

Dobrý den,
Dnes jsem měl možnost auto pořadně projet v Německu po dálnici a zatím naprostá spokojenost.
Znatelný zátah už od nižších otáček. Zátah je pěkně plynulý a i se vytratil dříve hodně znatelný turbo efekt. Ve vyšších otáčkách je ten nárust výkonu velmi příjemný. Dříve ve 3000 otáčkách jakoby už výkon končil. A lehké snížení spotřeby při nárustu výkonu je o to příjemnější.

S pozdravem

Milan P.

Dobrý den,

Po sobotním závodě si dovolím vyslovit pochvalu za úpravu řídící jednotky, která nás spolu s vynikajícím řidičem dovezla na 3. místě v Ralye Humpolec ve třídě P1, kde starovalo 10 posádek a z celkového počtu 63 vozů dojela Felina na 38. místě celkového pořadí. Takže se už nemusíte bát mé opakované návštěvy a díky:)))!!!
Pokud chcete umístit na vozítko nějakou Vaší reklamu, nebráním se tomu a rád budu propagovat takto kvalitní produkt.

Díky ještě jedno a hezký den

Z. M.

Dobrý den,

počátkem června jste mi dělali úpravu na Octavii. Jel jsem s ní na Slovensko a vyzkoušel jsem jak se chová. Nepotřebuji jezdit 200, ale důležitější je aby auto „šlo za plynem“. Předjíždění do kopců nebo rozjetí po snížení rychlosti je vynikající. Motor táhne pořád a vůbec ve vyšších otáčkách nevadne. Spotřebu nelze přesně změřit protože podmínky jsou pro každou jízdu trochu jiné, ale subjektivně je trochu nižší nebo nanejvýš stejná. Takže maximální spokojenost.

Děkuji

A. K.

Dobrý den,

jakožto zpětnou vazbu Vám tímto sděluji několik subjektivních pocitů, ale i objektivních ukazatelů, jenž jsem zaznamenal u svého vozidla Ford Focus c-max 1,6 TDCi, u kterého jsem u Vaší společnosti nechal odstranit FAP filtr a to asi před 14 dny.
Co jsem zaznamenal: subjektivně a pocitově lze výkon vozidla hodnotit jako přinejmenším stejný jako před výměnou. Spíše se výkon vozidla jeví jako mírně zlepšený, k čemuž by asi po odstranění ,,špuntu‘‘ z výfukového potrubí mělo dojít. Subjektivně se mi to tak opravdu zdá, ale rozdíl není tak patrný asi jako po optimalizaci výkonových parametrů (chiptuningu).

Navíc nejsem žádný závodník a tudíž jsem nárůst výkonu nijak zvlášť neověřoval. Co lze však hodnotit objektivně, to je spotřeba, jelikož je vozidlo vybaveno počítačem. Pokud se tedy dá na informace o spotřebě získané z počítače spolehnout, pak je nezpochybnitelné, že spotřeba klesá a klesá. Dlouhodobá spotřeba, která se pohybovala na hranici 6 litrů (poslední dobou se již pod tuto hodnotu nebylo možné téměř dostat), je nyní na hodnotě 5,4 a to podotýkám, že jsem s vozidlem za 14 dnů od této úpravy najel cca 1500 km.
Již za tuto krátkou dobu takový pokles. Podotýkám, že dlouhodobou spotřebou myslím spotřebu cca za 100000 km, po které jsem celkový ukazatel neresetoval. Již po 1500 km se odstranění FAP filtru takto pozitivně projevilo. Rozhodně potěšitelné zjištění. Stále uvažuji o optimalizaci výkonových parametrů (chiptuningu), nicméně se nyní obávám, abych tímto zásahem pokles spotřeby nezastavil.

S pozdravem a poděkováním za dobře odvedenou práci

L. R.

Škoda octavia II combi 2.0TDi (129kW)

Dobrý den,
nejprve bych chtěl poděkovat za příjemnou komunikaci a profesionální přístup p. Rounda, je to velice příjemný pán, který mi vše dokázal vysvětlit jako naprostému laikovi, což většina lidí nedokáže.
Nyní vlastní zkušenosti k chiptuningu mé Octavie II.
Hned po ujetí pár kilometrů je vidět, že úprava prospěla autu nejen ve zrychlení, ale i k celkovému chování motoru. Motor po nastartování nemá ten původní „traktorový“ zvuk – je tižší a klidnější, při rozjezdu odpadl takový ten efekt při pouštění spojky, kdy se auto zaklepe a čekáte jestli se rozjedete nebo ne. K výkonu není co dodat, původních 103kW bylo také slušných, ale těch 26kW navíc je hodně znát – na 2., 3. a 4. stupeň auto velice ožilo a na 5. a 6. stupeň auto zrychluje sice lineárně, ale jde více za plynem. Z původních 1750 ot/min, se úpravou max. krouťák posunul na 1900 ot/min, čímž teď tubo zabírá někde mezi 2000-3500 ot/min, což umožňuje jezdit na vyšším stupni. Na maximálku jsem zatím nejel, ale při 200 km/h jsem měl 3750ot/min, takže těch psaných cca 235 km/hod to určitě na dlouhé rovince bude.
Mám najeto po úpravě cca 1500km a jsem mile překvapen, auto teď využije potenciál mnohem efektvněji než před tím. Úprava rozhodně předčila mé očekávání.

Jsem velice rád, že jsem si vybral právě M+H a mohu ji doporučit ostatním, kteří uvažují o chipnutí svého auta.

S pozdravem J. A.

Subject: Škoda Octavia II 1,6 16V benzin

Včera jsem jel auto v podvečer vyzkoušet, ale nechtěl jsem Vám k večeru už volat.
Ta moje Oktávka je super a jsem opravdu příjemně překvapen!!!
Je živější a více se jí chce jet. Stačí jen trochu sešlápnout pedál a hned reaguje a jede – prostě paráda ! Při vyšší rychlosti jen trochu sešlápnu pedál (cca 1cm) a je cítit, že se jí chce jet rychleji a rychleji….je to fakt příjemný a jízda je zábavná.
Je super, že se úplně vytratil takový ten mezičas, kdy sešlápnete pedál a chvíli čekáte na reakci auta – teď je to prostě hned.
Při rozjezdu se vytratilo takové to chvění – že když třeba málo sešlápnete pedál plynu, auto se mírně třese a pomalu čekáte až zabere spojka….rozjezd je ostřejší.. :-)) Ještě budu sledovat spotřebu, ale myslím, že když teď budu jezdit s jen mírně sešlápnutým pedálem, asi klesne, co myslíte?

Zatím to určitě to splnilo všechna očekávání.

Mějte se prima!
J.Š.

Zdravím,

Tak po tuningu je auto vyrazne zivejsi, samozrejme při otackach, kdy uz zabira turbo! Mam pocit, ze to ma plynulejsi nabeh krouticiho momentu.

Vyborne se taky chova při zrychleni třeba ze 130 vys (bez podrazeni), proste ten kroutak je tam citit.

Co jsem koukal na otackomer, tak zlepseni je znat nekde mezi 1800 – 3500 otacek!

Malinko zdechle je to při pokusu o akceleraci ve vetsi rychlosti s kickdownem, ale to je bohuzel dano prevodovkou a jejim podrazenim, Kdy se motor vytoci nad 3500 otacek a tam uz ma zjevne svůj kroutici limit!

Ale třeba je jenom potreba se naucit nohou malinko jinak to ovladat!

Myslim, ze muj zamer to splnilo Takze diky a mejte se

O. S.

Škoda Rapid 1,2TSi 81kW

Dobrý den,

slíbil jsem nové poznatky,
o víkendu jsem najel asi 350 km…  chvíli mi trvalo, než jsem se zbavil vsugerovaného pocitu.. musí to být lepší… celý základní problém je v DSG. Při běžné jízdě DSG drží otáčky 1500-1800, kde žádný nárůst v podstatě nebyl…

Včera jsem především jezdil klikaté silničky na Rakovnicku a Manětínsku, když před stoupáním podřadím na S, tak se rázem dostanu do pásma 2000-3000 i výše, kde je už opravdu znát nárůst točivého momentu, auto jde pěkně za plynem.. a je to zábavnější… pocitově další zlepšení je při dálničních rychlostech – určitě se zlepšilo zrychlení třeba ze 100 na 130 km/h při tachometrových 150 km/ho DSG točí 3000 – to ujde… pamatuji s Fábií při 130 to točilo 4200 a bylo to dost hlučný.

Mám jedno možná netypické srovnání.. doma jsem ladil Hi-Fi aparaturu stylem výměny komponentů do doby, než mi reprodukovaný zvuk nevadil v žádných směrech. Netvrdím, že by to nešlo lépe, ale i tak mi to stálo hodně desítek tisíc.
Čipovaný Yetíček už mi tolik „nedráždí“, už asi vím, jakým stylem s ním teď jezdit… bohužel už z něho víc nedostanu… ideál by pro mne bylo opravdu asi těch 110 kW s točákem nad 250Nm, slušelo by mu to kolem tří set… ale to bude mít asi až nový a v benzínu taky možná ne. VW na nás šetří… (Tiguan má tuším i 132 kW)

Jinak Yeti je pro mne hodně zábavný především na silnicích nižší třídy, kdy v dané cenové kategorii nic určitě lepší není, bezvadně hobluje naše „kvalitní“ asfaltové povrchy a pořád se učím, kde vlastně má nějaký limit, když vidím před sebou některá auta, jak poskakujou…

Závěr:
pro normální ježdění  úprava chipem nemá velký význam (pozn. verze převodovka DSG) a za ty peníze se asi moc nevyplatí, ale při jízdě pro zábavu je to jiná… yetíček je nyní zábavnější a o to mi především šlo.
zatím účelem jsem si ho kupoval

Zdraví

M.K.

BMW X3 – Chip tunig

– najel jsem za 14 dní cca 1500 Km. Spotřeba u tohoto vozu více méně stejná (možná nějaká desetina), ale ta nebyla pro mě priorita.
OSTATNÍ SUPER, teď jsem konečně hrdý majitel Mercedesu, protože, díky Vám, jezdním teď s C220 (ale úplně za jinou celkovou PC i při započtení platby za tuning), takže jsem maximálně spokojený 🙂 !!!
Teď mám občas problém opačný :), zejména ráno při výjezdu na travnatém povrchu, jak auto, i při lehké noze na plynu, hned hrabe 🙂
Při předjíždění zátah úžasný a nemusí se vůbec pedál sešlápnout na podlahu :). Při jízdě po městě „kolem 50“ se dá jet už i na 4 bez podtáčení motoru. Průběh otáček, běh motoru, starty studené, teplé – vše úplná pohoda.
Moje celkové hodnocení JSEM NAPROSTO NADŠENÝ a VAŠE SLUŽBY VŘELE DOPORUČUJI. Přeji Vám, pane Roude i celé Vaší firmě, mnoho dalších spokojených zákazníků, jako jsem já.

Děkuji moc D.

Dobrý den pan Roude,

zatim spokojenost. Spotreba pri standardni jizde praha -plzen 130km/h cca7, 2 l/100km Město 7,5.
Samozrejme pokud mam „těžkou nohu“ ale hodně těžkou tak cca kolem 9

Děkuji A. M.