Homologace našich úprav –  2017  – Atest 8SD – zápis to TP  (technický průkaz)

Jako jedna z prvních firem České republice jsme se v loňském roce vrhli do složitého homologačního procesu našich SW úprav automobilů a to na státní zkušebně TuV SUD.

Tuto možnost přineslo nově v roce 2016 rozhodnutí ministerstva dopravy České republiky (dále jen MD). S úřady jsme jednali již od začátku roku a na začátku listopadu jsme měli úspěšně za sebou první vůz z požadovaného vzorku všech typů, který prošel ty nejpřísnější homologační kritéria, stejně jako pak i všechny další vozy.

Nechceme se tahat o nějaké prvenství, tak jak to visí na některých stránkách, že jsme PRVNÍ – kdo dostal termíny, nebo že jsme udělali jako PRVNÍ vůz vůbec, nebo že jsme na homologaci jako PRVNÍ pomysleli J Jednoduše jsme jedna z prvních firem, který se rozhodli tento homologační proces spustit a podstoupit v rámci ujištění našich zákazníků, že naše úpravy opravdu splňují i ty nejpřísnější normy.

V tuto chvíli jsme před dokončením a bude ještě nějaký ten týden trvat byrokratické  kolečko na MD.

Již nyní však je možné úpravu provést a následně po dokončení legislativního kolečka bude možné zapsat úpravu do velkého technického průkazu, jako homologovanou úpravu. (cenu této služby naleznete v našem ceníku)

Jedná se o úpravy při navýšení výkonu motoru do 20%. Při úpravách nad 20% bude zápis možný jen při extra homologačním řízení, což není překážkou, jen je to cenově nákladnější.

Již od prvopočátku naše firma dělá chiptuningové úpravy Vašich vozů tak, aby úpravy splňovali veškerá kritéria provozu na pozemních komunikacích.

Za tímto účelem naše firma vlastní emisní stanici schválenou MD a zároveň jsme oficiální EMISNÍ ZKUŠEBNA, tzn. můžeme provést oficiální měření emisí se „zelenou nálepkou“. Takovou službu jiná chiptuningová společnost,  pokud víme, zatím nenabízí. Zároveň jsme od roku 2014 držiteli certifikátu  ISO 9001:2009.

K dispozici je také válcová zkušebna 4×4, pro možnost prověření vozu před a po úpravě spolu s profesionální diagnostickým přístrojem Bosch KTS540. Teprve diagnostika vozu v zátěži dokáže odhalit skutečný stav palivového procesu.

Veškeré aktuality kolem této problematiky se dočtete na našem webu.

V případě Vašeho zájmu nebo jakýchkoliv dotazů, kontaktujte našeho specialistu:

Michal Roud