Chiptuning & válcová zkušebna

50% SLEVY – AKCE CHIPTUNING

Aktuální akce: A zpátky na silnici…

Přijďte si pro zajímavou nabídku na chiptuning Vašeho vozu.

Již od 2.290 kč

Válcová zkušebna výkonu

Již od 990 kč

Vyplňte prosím tabulku, kde vyberete výrobce vozu, model vozu, typ motorizace a prohlédněte si parametry úprav pro chiptuning

Škoda Octavia 1.9 TDi 81kW

Dobrý den,

před měsícem jsem si u vás nechal upravit software na škodě Octavii 1,9TDI 81kW. Měl jsem již čip nahrán, ale po vaší úpravě kterou jste mi provedli a ukázali poté na grafu je motor pružnější, jde lépe do otáček i lépe akceleruje.
Takže maximální spokojenost a doporučuji vás dál.

Stanislav S.

Chiptuning

Naše firma již od roku 1996 provádí chiptuningové úpravy osobních vozů, dodávek, kamionů (LKW), zemědělských strojů a motorek. Nabízíme komplexní služby kolem úpravy řídících jednotek, provozujeme vlastní válcovou zkušebnu výkonu a také nyní připravujeme možnost měření emisí pro Vaši jistotu při nových podmínkách na STK a SME na emisní stanici, která je schválene pro provoz v ČR již pro nové striktní podmínky od 1.6.2016.

Naše úpravy splňují i nové emisní limity.

Naše firma je od roku 2014 držitelem certifikátu kvality ISO 9001:2009

Pro naši práci používáme ty nejkvalitnější přístroje, které jsou v daném oboru špičkou což jen podtrhuje naši 20letou zkušenost.

Chcete vědět, jaký výkon bude mít Váš vůz po úpravě? Podívejte se na
parametry úprav.

Informace ohledně cen chiptuningu naleznete zde.

Válcová zkušebna výkonu

nebo chcete-li tzv. „brzda výkonu“

V roce 2015 jsme spustili provoz 1. statické válcové zkušebny v širokém okolí pro 1 poháněnou nápravu (tedy 2×4 a také 4×4 haldex – ten lze dočasně pro měření elektronicky vyřadit a měřit tak na 2×4) s přípravou pro 4×4. Na dokončení pro měření tzv. ostrých 4×4 již pracujeme – předpokládané dokončení bude tento rok cca 3. čtvrtletí.

Jedná se o plnohodnotnou válcovou zkušebnu i pro statické zkoušky automobilů do cca 400kW (nejedná se o striktní číslo). Oproti dynamické zkušebně je možné elektricky blokovat válec a měřit tak skutečný výkon automobilu potřebný k překonání odporu válce. Jedná se o nejpřesnější měření výkonu pomocí válcové zkušebny. Naproti tomu u dynamické zkušebny se měří jen rychlost roztočení válce, kde je známa hmotnost a tudíž se výkon jen dopočítává. Pouhou změnou koeficientu váhy pak může graf cestovat jakýmkoli směrem, který si obsluha namane :)

Díky retarderu a možnému brždění nápravy v rozsahu od 0-100% je to také vynikají nástroj pro diagnostiku vozu a zjištění mnoha typů závad na vozidle, které se jinak jen velmi zdlouhavě odhalují. Viz sekce diagnostika vozů.

Během měření provádíme zárověň i diagnostickou činnost, díky čemuž se odhalí i případné skryté vady akčních členů vozidla.

Pro správné měření výkonu je potřeba i dostatečné množství vzduchu, které u nás zajišťují celkem 3 velmi výkonné ventilátory zn. Casals (mimo jiné i pro odvod spalin a chlazení retarderu) , ten největší pak má pak průměr úctyhodných 75cm.

Veškerou nabídku služeb spojenou s válcovou zkušebnou naleznete v sekci ceník

Diagnostika vozů

V současné době jsou automobily stále častěji vybavovány tzv. elektronickými řídícími jednotkami, které mají na starosti kromě řízení motoru také celou řadu dalších důležitích funkcí. Díky tomu, se dá z vozů vyčítat velké množství provozních informací a snadněji tak identifikovat případnou závadu na systému.
Jsou závady, které elektronika ve vozidle sama rozpozná a nahlásí uživateli jednou z kontrolek příčinu závady. Ten pak může případný problém řešit v servisu.
Jsou ale závady, o kterých vůz v základu neumí informovat (přesto že vůz vykazuje nestandartní chování) a je nutné diagnostickými přístroji prověřit provozní hodnoty jednotlivých systémů a porovnat je se správnými hodnotami. Jedná se o tzv. pokročilou diagnostiku.
Díky tomu, že má naše firma vlastní válcovou zkušebnu s retarderem (brzdu výkonu), může si daný vůz procentně zatížit dle potřeby přímo na dílně, pro zdiagnostikování celé řady závad, které jsou spojeny s řízením motoru a celého palivového procesu. Výsledkem je pak daleko cílenější určení konkrétní závady na vozidle. Jiné firmy toto musí řešit v běžném provozu což je nejen velmi složité, při některých závadách dokonce i nereálné (je těžké udržet v provozu kontinuelní zatížení pro identifikaci závady.

Více informací o nabízených službách kolem diagnostiky naleznete v sekci „Služby – diagnostika automobilů“

Řešení problematiky filtru pevných částic

Nabízíme komplexní řešení v oblasti problematiky kolem tzv. filtrů pevných částic. Díky nesprávné fukci tohoto filtru dochází postupem času k zásadnímu opotřebení některých součástí týkajích se chodu motoru a tudíž k nutmýn nemalým investicícm. Doporučujeme proto prvotní signalizace nesprávné funce DPF (FAP) řešit neprodleně.

Nabízíme:

  • Čištění (v přípravě – cca 5/2016)
    – pakliže se filtr předčasně zanese např. městským provozem a jeho životnost tudíž ještě není u konce, má smysl provést profesionální čištění, které filtr nepoškodí a zachová se tak jeho vitalita pro další funkci
  • Výměna za nový (originální, ori repasovaný, druhovýroba)
    – zajistíme komplexní výměnu vč. potřebných diagnostických úkonů
  • Odstranění (jen pro sportovní a servisní účely)
    – na vlastní žádost umíme filtr ze systému komplexně odstranit vč. nutných diagnostických úkonů
  • Diagnostika DPF, nucené regenerace, prověření
    – nenechávejte problémy spojené s DPF na poslední chvíli, stojí to pak moc peněz…

Upozornění: Automobil, který má dle legislativních předpisů instalovaný filtr pevných částic je bez tohoto filtru nezpůsobilý provozu!
Tuto službu provádíme pouze na vlastní žádost zákazníka.

Rádi Vám vypracujeme cenovou nabídku na základě znalosti typu Vašeho vozu, typu motoru, kódu motoru a roku výroby,

Měření emisí

Měření emisí – v poslední době tolik diskutované díky novele zákona o pozemních komunikacích. Od. 1.1.2016 platí nové podmínky pro měření emisí v přechodném stavu a od 1.7.2016 bude platit ještě novější legislativa, na které se momentálně pracuje.

Díky nové legislativě je nyní potřeba mít vůz opravdu v pořádku ve smyslu spalovacího procesu, tak aby prošel bez „ztráty kytičky“ i přes zkušebnu emisí SME i na STK.

Jelikož se v současné době vyčítá na STK i tzv. READINESS kód, je dobré mít vůz v prověřeném stavu již před příjezdem na STK (resp. SME), jelikož v READINESS kódu může být načtená dřívější závada, díky které pak STK neprojdete. Technik má jasné pokyny od zákona…

Doporučujeme proto návštevu na prověření způsobilostui Vašeho vozu v rámci emisního testu ještě před STK, a to ideálně min. týden před plánovanou návštěvou.

V současné době pracujeme i na tom, abyhcom mohli provádět oficiální testy emisí (SME) přímo u nás. O spuštění této služby Vás budeme informovat na našich stránkách

naše služby v oblasti měření emisí

Od 1. září 2016
jsme oficiální

STANICE
MĚŘENÍ EMISÍ

Odstranění / řešení problému „teplého startu“

Mnoho koncernových motorů má tzv. problém teplého startu.
Jednoduše když chcete nastartovat již zahřátý motor, tak to jde velice těžce.
Buď se to podaří na několikátý pokus, nebo musíte dlouho točit startér.
I s tímto problémem Vám dokážeme pomoci softwarovým zásahem.

Softwarové odstranění/utlumení EGR ventilů

Tuto službu nabízíme hlavně pro sportovní a servisní účely na přání zákazníka.
Pakliže si někdo zaslepý EGR ventil tak většina vozů díky pokročilé elektronice toto identifikuje a hlasí Vám to kontrolky a poruše motoru a pod. Pak je potřeba zásah do řídícího SW motoru, kde se tento problém vyřeší.

Immo off – vypnutí originálního immobilizeru

Pakliže Vás přestane u starších vozů poslouchat originální immobilizer, tak většinou máte zaděláno na pořádný průšvih nebo tučnou finanční ůjmu. Vůz Vás může nechat „videt“ tam a tehny, když to zrovna vůbec nepotřebujete… Navíc u leckterých vozů je velice nákladné dát tento probém vyřešit. V servise jim nezbývá nic jiného než vyměnit všechny potřebné jednotky za nové, a to je velice nákladné, někdy i pro daný vůz již nerentabilní.

Pak je tu možné řešení v podobě vypnutí původní funkce immobilizeru a tím se daný problém může vyřešit daleko levněji. Nelze to ale řešit u všech typů vozů. Rádi Vám sdělíme možnost právě pro Váš vůz.

Opravy řídících jednotek

Provádíme opravy řídících jednotek automobilu.
V případě potřeby umíme sehnat a nakódovat jiné jednotky namísto Vaší původní, čímž ušetříte velké peníze za nutnost kupovat novou jednotku u autorizovaného servisu za „draho“.

Vaší původní jednotu ale musíte mít k dispozici.

V případě Vašeho zájmu nebo jakýchkoliv dotazů, kontaktujte našeho specialistu:

Michal Roud